M
"mea"
Vieras
En tiedä mikä mua vaivaa mutta viimeisen vuoden aikana en ole harrastanut juuri mitään liikuntaa en edes sitä hyöty liikuntaa. Jotenkin oon ihan täysin lamaantunut. Ennen tein pitkiä vaunulenkkejä, saatoin myös koululaisen kouluun joka aamu ja tulin vastaan päivällä. nyt en tee mitään.. ensin istun 6h töissä, sitten tulen kotiin ja istun telkkarin tai koneen ääressä. nykyään ei tartte edes saattaa ketään minnekkään kun koululainenkin menee taksilla kouluun. mä oon ihan lamaantunut sen jälkeen kun tänne maalle muutin. uloskaan ei yksin huvita mennä käveleen kun on jotenkin niin autiota eikä ketään tuu vastaan. Joskus tulee sellaisia hulluja juttuja mieleen että jos sais jonkun sairauskohtauksen niin eihän kukaan mua ikään ees löytäis ajoissa jos ei ite kykenis soittamaan apua. kuopuskin on jo niin iso ettei se enää vaunussa halua istua muttei jaksa pyörällä polkea vielä kun maks sen 1km. aina tuntuu että mieskin on poissa sillon kun olis sellainen väli että vois mennä lenkille. sitten kun se viimein on kotona niin sillon olen joko liian väsynyt tai ei vaan kerta kaikkiaan saa itseään ulos.
ei mulla mitään.. oon vaan vähän huolestunut että teen hallaa terveydelleni kun liikun niin vähän...
ei mulla mitään.. oon vaan vähän huolestunut että teen hallaa terveydelleni kun liikun niin vähän...