miten saan itseäni niskasta kiinni?

  • Viestiketjun aloittaja ilona83
  • Ensimmäinen viesti
ilona83
Mun pitäis alottaa jonkunlainen laihis mutta se aloittaminen on niin vaikeeta :headwall: Suunnitellut olen jo että ensin aloitan nesteenpoistosta ja samalla rupeaa katsomaan mitä suuhun pistää ja sitten pitäis ruveta liikkumaan enemmän mutta se aloittaminen on niin vaikeeta. ostin joku aika sitten nesteenpoisto tabletteja luontaistuote kaupasta mutta en muista ottaa niitä joka päivä \|O \|O \|O Rupee menemään hermot kun en saa mitään aikaiseksi! :kieh: Millä saisin potkun persauksiin ja saisin kunnolla aloitettua laihiksen?
 
Aloittaminenhan se kaikkein vaikeinta onkin. Mutta sitten kun pääsee vauhtiin, niin menee ihan omalla painollaan. nyt olen itse viikon verran ollut laiharilla ja täytyy sanoa, että oikein nautin tästä. Mä en kiduta itseäni milläänlailla. Syön hyvin, juon paljon ja liikun (saisi kyllä liikkua enemmänkin)

Se aloittaminen on vain itsestä kiinni. Heti aamulla herättyäsi otat sen asenteen,että nyt se alkaa. menet ensimmäisenä puntarille ja kauhistelet lukemaa :D ja siitä kipittelet kevyelle, terveelliselle aamupalalle. Siitä se lähtee. Tsemiä!!!
 
Täällä toinen joka ei saa itseään niskasta kiinni.... :ashamed: Tsempataan toisiamme!Sovitaan että huomisesta lähtien kirjaa ylös syömisiä ja aloittaa liikkumisen.Tänään vois käydä vaikka uimassa! Ostin appiukolta kuntopyörän (mallia ennen aatamia).Kun sais sen kotio ja alkais polkee iltasin kun yleensä kattoo jotain sarjaa.En pääse pyöräilemään kahden pienen kanssa. Mua ainakin on kiinnostanut hölmölän iitan ruokapäiväkirja, en vaan oo saanu alotettua omaa.Vuos sitte menin Painonvartijoihin, et materiaalia olis entuudestaan.Sillon vaan jäi kesken heti alkuunsa. Mut tsemiä!!!!
 
ilona83
Tässä aamu kahvia juodessa yritä saada päähäni taottua että nyt alko laihis (huom ei nälkälakko) ja nyt peukut pystyyn että se myös onnistuu. illalla sitten rullaluistelemaan!
 

Yhteistyössä