Miten saan ihmiset uskomaan, että en halua joululahjoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En halua lahjoja :-(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En halua lahjoja :-(

Vieras
Minä olen aikuinen eikä kaltaiseni iso ihminen tarvitse joululahjoja, koska ne kuuluvat mielestäni vain pikkuisille lapsille, jotka uskovat Joulupukkiin ja luulevat, että joulun tarkoitus on saada lahjoja. Ei aikuinen tarvitse lahjoja, varsinkin kun minä olen tässä viime aikoina sairastellut niin en tarvitse lahjoja. Miten saan ihmiset uskomaan, että lahjoja ei saa minulle hankkia ilman että loukkaan heitä?

Mäkään en oo oikein aikuisiällä lahjoja halunnut. Mies ei onneksi ole moneen vuoteen enää ostanut kun on sovittu ettei toisillemme osteta, lapsille ja sukulaisille ja niiden lapsille ainoastaan. Ostetaan sitten mielummin yhdessä ne oikeasti tarpeelliset/mitä halutaan. Siskon kanssa myös sovittu ettei lahjoja vaihdeta. Mä ite olen sitä mieltä että joulu on lapsia varten. Toki mukava muistaa läheisiä jollain pikkulahjalla, mutta inhottaa kun joka vuosi sama keksiminen kun kukaan ei muka mitään halua, "ajatus tärkein" ja sitten onkin naama nyrpeänä kun tulikin vaan tämmönen ja tämmönen lahja. Sori oma avautuminen..

Minä olen aikuinen eikä kaltaiseni iso ihminen tarvitse joululahjoja, koska ne kuuluvat mielestäni vain pikkuisille lapsille, jotka uskovat Joulupukkiin ja luulevat, että joulun tarkoitus on saada lahjoja. Ei aikuinen tarvitse lahjoja, varsinkin kun minä olen tässä viime aikoina sairastellut niin en tarvitse lahjoja. Miten saan ihmiset uskomaan, että lahjoja ei saa minulle hankkia ilman että loukkaan heitä?
No kyllä nyt jokaisen tervejärkisen pitäisi tajuta, että lahjoja ei tuoda, jos on sairastellut.

No kyllä nyt jokaisen tervejärkisen pitäisi tajuta, että lahjoja ei tuoda, jos on sairastellut.

1. Sanomalla ettet halua lahjoja ja et niitä myöskään anna.
2. Olet myös antamatta niitä.

Kun et pariin jouluun anna lahjoja, niin ne loppuvat. Niin tein itse. Monet lopetti sen jälkeen kun antoivat lahjan, mutta minä en. Yksi kaveri antoi vielä sen jälkeen kerran, sitten hänkin lopetti.

Yhteistyössä