Alkuperäinen kirjoittaja xy:
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Alkuperäinen kirjoittaja xy:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiskä:
Ettekö tiedä, että joskus ihan asiantuntijatki käskee antaa tuttipullon tai tutin jostain syystä takaisin. Ehkäpä tässäki tapauksessa.
No näytä mulle asiantuntija, joka käskee antaa 2,5-vuotiaalle lapselle tuttipullon????
etkö tosiaan tiedä minkä alan asiantuntijat, voi käskeä antamaan tuttipullon takaisin?
En tiedä, joten kerro sinä viisaampana mulle, mikä asiantuntija näin käski, ja eritoten mistä syystä?
Sitä syytä edelleen odottelisin. Sillä joku syyhän sille on, jos tuon ikäiselle lapselle käsketään antaa tuttipullo takaisin, kun ei pullo enää tuon ikäiselle kuulu (lapsi ei ole enää imeväisiässä).
Mutta eipä taida sitä vastausta tulla. Yleensä ihmiset, jotka vastaa kysymykseen "etkö muka itse tiedä", eivät osaa vastata, ja siksi keksivät pikaisesti jotain puolustuksekseen.
Tuttipullo ei voi olla kenellekään yli kaksivuotiaalle elintärkeä, oletan toki että kyse on terveestä lapsesta, koska muuta ei ole mainittu. Neste on tärkeää, mutta nestettä saa mukista, nokkiksesta, pillillä imemällä, jne.
Neuvolan työntekijät, lasten psykiatrit, psykologit, lääkärit.. Näitä varmasti tarkoitetaan.