Miten saada...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siisti

Vieras
18v poika siivoamaan läävänsä(lue huoneensa)??
Kämpästä löytyy varmasti taas-kerran,muutama koneellinen likaista pyykkiä,likapyykkikorin ohi kulkee päivässä monta kertaa.Stopin olen jo tehnyt pyykin ripustamiselle,siis laitan kyllä vielä koneeseen ohjelman päälle ja nostan pyykkikoriin,siihen sitten jätän...pari viikkoa jo roikkunut herran edelliset pyykit ulkona narulla.Kämpästä löytyy roskia,joka lähtöön,pitkin lattioita,likaisia astioita,lusikoita yms.Sängyssä ei petivaatteet pysy,siis lakanat yms.yöks,arvatkaas minkänäköinen patja tai peitto miehellä on,tyynystä puhumattakaan,:0 yöks.
Auto miehellä käytössä,oon uhannut laittaa seisontaan,mutta sekään ei auta,isännän auto,joka ei pahemmin puutu kyseiseen asiaan,vaikka on alussa auton käytön ehdoksi laittanut,luolan siivoamisen.Itse olen melkein siisteyden "perikuva" joten kyseinen kämppä stressaa ja kovasti...mitään muuta miehen ei tarvii tehdä.Keinoja tarvittaisiin,ite en enään mitään keksi ja mun sanat kaikuvat kuuroille korville.Isännällekkin olen yrittänyt asiasta puhua turhaan...tätä jatkuisi kyllä loputtomiin....kunhan nyt ees vähän purin....huoh

18v?
hänhän on jo 'aikuinen'. Jos ei ala tapahtumaan niin lopeta ylläpito.
Päivän kun tuonikäinen on ilman ruokaa tai puhtaita vaatteita niin johan alkaa tapahtua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
18v?
hänhän on jo 'aikuinen'. Jos ei ala tapahtumaan niin lopeta ylläpito.
Päivän kun tuonikäinen on ilman ruokaa tai puhtaita vaatteita niin johan alkaa tapahtua.

Eipä taida auttaa...ja mä olen vaan se paha äitipuoli...ensin varmaankin pitäisi saada mies ,siis pojan isä samalle kannalle kanssani.minkäköhän takia isän on niin paljon helpompaa huutaa ja sanoa minulle asioista kuin pojalleen,hmmm???
eipä paljon tunnu haittaavan vaikka ei puhtaita vaatteita löytyisikään,sitten kuljetaan p..sissa.Miten ihmeessä tosta pojasta on tollainen p..ajaakko tullut.Vaikka pienestä pitäen olen yrittänyt opettaa...siisteyskasvatus on ainakin tässä pojassa mennyt harakoille

Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Ei pahalla, mutta kuinka voi osata itse mitään tehdä, jos ei ole aikaisemminkaan tarvinnut?

Pienempänä on tarvinnut ja tehnytkin,ei ole ainakaan siitä kiinni ettenkö olisi opettanut ja neuvonut.Mutta nyt on jo poitsu niin iso ettei paljon mun uhittelut auta.

Itse muutin omilleni jo 16-vuotiaana niin en osaa aatella kohdalle, mutta olettaisin kunkin 18 vuotiaan olevan täysin kykeneväinen huolehtimaan huolehtimaan pyykeistään ja muista. Hän on aikuinen (ainakin lain mukaan).

On sääli, jos hän ei ole koskaan oppinut huolehtimaan itsestään, mutta alkaisi olla jo korkea aika... en viitsisi paasata aikuista ihmistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
tai sit sanot et jos ei rupee jotain tapahtumaan ni asukoot muualla.. :whistle: näin karkeasti sanottuna...

olen sanonut,että sitten kun on omillaan niin aivan sama millaisessa läävässä asuu ja miten,luultavasti hukkuu p...kaan.
Mites heität pihalle...karkeasti vaan kamat ovesta ulos ja ovi takalukkoonko??
Helpommin sanottu kuin tehty

Alkuperäinen kirjoittaja koi-isä:
Itse muutin omilleni jo 16-vuotiaana niin en osaa aatella kohdalle, mutta olettaisin kunkin 18 vuotiaan olevan täysin kykeneväinen huolehtimaan huolehtimaan pyykeistään ja muista. Hän on aikuinen (ainakin lain mukaan).

On sääli, jos hän ei ole koskaan oppinut huolehtimaan itsestään, mutta alkaisi olla jo korkea aika... en viitsisi paasata aikuista ihmistä.

Opetettu ja neuvottu on,siitä ei voi syyttää ainakaan minua,parhaani olen yrittänyt ja toivonut että pojasta tulisi vähintäänkin yhtä siisti kuin minä itse...kait se sitten ehkä on geeneissä...joita ei ole minulta peritty

Yhteistyössä