Miten saada naapurin mies huomaamaan, että olen kiinnostunut hänestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaveilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Haaveilija:
En haluaisi pyytää suoraan kahville tms. läpinäkyvää, vaan jollain tavalla antaa hänen huomata, että hän on mielestäni hot! Ja sitten toivon mukaan hän tekisi sen ratkaisevan siirron (jos häntä edes kiinnostaa).
Vinkkejä tainnutukseen, kiitos :)

Hhmm.... Miten niin läpinäkyvää... eihän ole....mun mielestä voit ihan hyvin pyytää joku kerta kun lapsenne leikkivät yhdessä: "ett hei laitoin just piirakkaa tms. suolasta miten ois haluaisikko kupin kahvia, kun noi lapsekkin nyt tossa leikkii niin kivasti...." Sitten ihan vaan rauhallinen meininki ja kuulostelet vähän miten hän käyttäytyy teidän kahvihetken ajan... Sen jälkeen pallohan on tietty hänellä... kutsua sut heille tms...

Lähet ihan liikkeelle "kaveripohjalta" eli ei mitään yliyrittämistä... vaan normaali jutustelu tuokio... Ihan taatusti hänkin kahvihetkestä tykkäis...

Toi vois olla ihan hyvä idea, kesäkin tulossa, terassikahveille aina "helpompi pyytää". Mutta ei asuta ihan rajanaapureina vaan yksi talo välissä...

Joo annat mennä vaan.... Ei kaffittelu kutsun aina tarvitse merkitä mitään kummempaa.... samanhenkistä seuraa ja ehkä parempaa naapurisopua olet hakemassa ä) ha haa..

Ja sitten kaffella hymyilen söpösti ja katson usein silmiin... ;)
Olen ihan mukiinmenevän näköinen ja hänen kanssaan on helppo jutella, joten niistä ei pitäisi kiikastaa...

Just niin... he hehee ;) Miehet on yleensä niin hölmöjä etteivät vaan tajua pyytää naista "vain" kaffelle... kun ne heti mitettii et mitäs jos se toinen ajattelee et mä sit jotain enemmän haluan ja ai ja voi... ja pitäis sit ainakin leffaan pyytää et jos on kiinnostunut.. Joten meidän naisten pitää tässäkin olla se "fiksumpi" osapuoli...

Takaanpa että hän on enemmän kun onnellinen sun kutsustas, saa jutella toisen aikuisen-naapurin-lasten kavereitten äidin - ja naisen kanssa ilman "velvotteita" ja spontaanisti... Piritää taatusti myös hänen päiväänsä... ja tietty sun päivääs vähän enemmän ;) mut sitähän ei sen vielä tarvii tietää ... ;)

Hyvä kommentti! Tosiaan, kun hänellä aika pienet lapset (ei voi jättää keskenään), niin koskaan ei pääse oikein mihinkään = aikuiskontaktit rajoittuu enimmäkseen työelämään.
Kaveri on tosi fiksun oloinen, komea ja vastuuntuntoinen isä, joten kovin kauaa se ei vapailla markkinoilla pörrää...

Alkuperäinen kirjoittaja Haaveilija:
Just niin... he hehee ;) Miehet on yleensä niin hölmöjä etteivät vaan tajua pyytää naista "vain" kaffelle... kun ne heti mitettii et mitäs jos se toinen ajattelee et mä sit jotain enemmän haluan ja ai ja voi... ja pitäis sit ainakin leffaan pyytää et jos on kiinnostunut.. Joten meidän naisten pitää tässäkin olla se "fiksumpi" osapuoli...

Takaanpa että hän on enemmän kun onnellinen sun kutsustas, saa jutella toisen aikuisen-naapurin-lasten kavereitten äidin - ja naisen kanssa ilman "velvotteita" ja spontaanisti... Piritää taatusti myös hänen päiväänsä... ja tietty sun päivääs vähän enemmän ;) mut sitähän ei sen vielä tarvii tietää ... ;)

Hyvä kommentti! Tosiaan, kun hänellä aika pienet lapset (ei voi jättää keskenään), niin koskaan ei pääse oikein mihinkään = aikuiskontaktit rajoittuu enimmäkseen työelämään.
Kaveri on tosi fiksun oloinen, komea ja vastuuntuntoinen isä, joten kovin kauaa se ei vapailla markkinoilla pörrää...

No niin eikun suunitelmalmasta toimintaan... iske kahvikutsu kiinni ennekuin hän häviää markkinoita :) ;) Tsemppiä, toivottavasti onnistaa!!!

Yhteistyössä