Miten saada mies tajuamaan, että hänen äitinsä

  • Viestiketjun aloittaja miniä
  • Ensimmäinen viesti
Veke 50
Kuvitelkaapa hyvät naiset seuraava tilanne: Miehenne sanoo teille: "En tule toimeen isäsi kanssa ja olen mustasukkainen hänestä, koska välinne ovat niin lämpimät. Valitset nyt meistä sen, jota rakastat enemmän ja toisen kanssa et enää ole missään tekemisissä." Hankala paikka, vai mitä?
 
apsi
Alkuperäinen kirjoittaja Veke 50:
Kuvitelkaapa hyvät naiset seuraava tilanne: Miehenne sanoo teille: "En tule toimeen isäsi kanssa ja olen mustasukkainen hänestä, koska välinne ovat niin lämpimät. Valitset nyt meistä sen, jota rakastat enemmän ja toisen kanssa et enää ole missään tekemisissä." Hankala paikka, vai mitä?
Riippuu tilanteesta. Jos syytä on, voin rajoittaa suhteita myös lapsuudenperheeseeni, ellei sieltä tule miehelleni asiallista kohtelua. Pelkästään mustasukkaisuus ei ole syy välien katkaisuun, mutta enpä sitä mieheltänikään edellyttäisi. On vain vaikeaa keksiä, milloin tilanne olisi niin paha, että välien kokonaan poikki laittaminen olisi ainoa ratkaisu. Kumminkin rajojen asettaminen omille vanhemmille olisi luontevaa, jos miestäni jatkuvasti loukattaisiin, koska minusta hänen nälvimisensä on yhtä kuin loukkaus minuakin kohtaan.
 
ei jaksa kirjautua
Alkuperäinen kirjoittaja Veke 50:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen miniä:
Alkuperäinen kirjoittaja Veke 50:
Äiti menee miehellä aina vaimon edelle, vaikka tietysti vaimolle joutuu valehtelemaan toisin, että sopu säilyisi. Miehen silmin vaimon ja äidin riitely on idioottimaista akkojen nokittelua. Mies ei voi mitään sille, jos hänen äitinsä ja vaimonsa eivät tule keskenään toimeen.
Sinä ootkin säälittävä vässykkä...Hih!
Tietysti on niin, että narsistit, jotka ovat saaneet miehen alistettua tossunsa alle, pytyvät tuhomamaan miehen ja tämän äidin välit. Haluaisitko sinä, että kun poikasi kasvaa aikuiseksi, hän katkaisee välit sinuun, koska hänen vaimonsa on omahyväinen kiukkupussi, joka on mustasukkainen miehestään?
Veken kannattaisi lukea hieman esim. raamattua ja lukea sieltä mm. avioliittojutut. Selkeesti lukee, että mies katkaiskoon napanuoransa vanhempiinsa ja yhtyköön vaimoonsa. Ei noilla sanoilla, mutta asiasisältö sama.

Ei ole mikään hassumpi pätkä. Hyvä neuvo monille.
 
g
voi apua mitä anoppeja. Olen niin onnellinen anopistani! Hän on oma omituinen persoonansa, mutta kunnioittaa minua ja perhettäni avoimesti, on ylpeä pojansa valinnasta ja ei tulisi kuuloonkaan, että puhuisi tuollaisia. Tulee kylään vain kutsuttuna/soittelee itse, että koska sopii tulla käymään ja viipyy maks. tunnin. Vie meitä välillä illallisille jne.
 
Minun ukkoni ei ole vanhempieni kanssa tekemisissä kuin lasten synttäreillä. Ja ymmärrän häntä täysin, äitini on yksi kuspää häntä kohtaan. En puolustele äitiäni enkä vaadi ukkoani olemaan hänen kanssa tekemisissä. Ja kyllä minä puolustan perhettäni, välit ollu omaan äitiini katki monesti kun hänen käytös on menny aivan liian pitkälle.
Jos tilanne olisi toisinpäin (tosin anoppikokelaani on aivan ihana) oletan ukkoni toimivan samoin kun minä.
 
toinen miniä
Alkuperäinen kirjoittaja Veke 50:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen miniä:
Alkuperäinen kirjoittaja Veke 50:
Äiti menee miehellä aina vaimon edelle, vaikka tietysti vaimolle joutuu valehtelemaan toisin, että sopu säilyisi. Miehen silmin vaimon ja äidin riitely on idioottimaista akkojen nokittelua. Mies ei voi mitään sille, jos hänen äitinsä ja vaimonsa eivät tule keskenään toimeen.
Sinä ootkin säälittävä vässykkä...Hih!
Tietysti on niin, että narsistit, jotka ovat saaneet miehen alistettua tossunsa alle, pytyvät tuhomamaan miehen ja tämän äidin välit. Haluaisitko sinä, että kun poikasi kasvaa aikuiseksi, hän katkaisee välit sinuun, koska hänen vaimonsa on omahyväinen kiukkupussi, joka on mustasukkainen miehestään?
Viljo, Viljo! Miksi pitää valita äiti tai vaimo? Tosimies pistää hankalan äidin aisoihin. Samoin myös hankalan vaimon. Se, joka ongelmia aiheuttaa, saa luvan oppia olemaan kunnolla. Oli tämä henkilö sitten äiti tai vaimo.

Minun mieheni ei ole minun tossuni alla, en katselisi sellaista miestä päivääkään, en syty vässyköistä. Mutta eipä ole mies enää äitinsäkään tossun alla, koska hänen silmänsä ovat avautuneet anopin kieroutuneelle tavalle yrittää hallita poikaansa.

Välit ovat ihan myodollisen ok minun ja anopin välillä, miehen ja anopin välit taas ovat lämpimät. Mutta tähän päästäksemme anoppi piti pistää ojennukseen tuomalla päivänvaloon hänen inhottavat temppunsa. Joita käsitykseni mukaan muuten appiukkokaan ei kovin hyvällä katso, tietänee millainen vaimonsa osaa olla vihjailuidensa perusteella...
 
jaa
ei vaan kysymys kuuluu: miten saada sinut tajuamaan että ette tarvitse anoppia elämäänne?
antaa miehesi pitää äitinsä elämässään mutta ei sinun ole pakko.
Meilläkin mies ja lapset vierailee anopilla, minä en. Ja kun anoppi tulee meille kylään, minulla on yleensä "muita menoja".
Vierailut on aina muutenkin ollut harvinaisia puolin ja toisin - myös silloin kun minäkin olin niillä mukana.
Aattelin jos nyt tiivistyisivät kun jättäydyn pois "pilaamasta" tunnelmaa ja tapaamisia.
 

Yhteistyössä