Miten saada mies kiinnostumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "syyskuu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"syyskuu"

Vieras
Huomenia.

Millä keinoilla olette saaneet miehen kiinnostumaa itsestänne ns. "lisää"?
Olen tapaillut yhtä miestä nyt hyvän tovin (muutamia kuukausia), sovimme miehen kanssa minun tunteideni puuttumisen vuoksi että olemme vain hyviä ystäviä. Nyt olenkin alkanut tuntemaan jotain, mutta mies ei kuulemma enää. Silti laittelee viestiä kokoajan, turhimmistakin asioista. Haluaisin teoillani saada hänet tajuamaan, että meidän suhdetta kannattaa yrittää.

[QUOTE="syyskuu";28763682]Nokun ongelmana nimenomaan on se, kun mies sanoi ettei hänellä tunteita enää ole...
Niin haluaisin ensin yrittää teoilla sytyttää niitä ja sitten puhua.[/QUOTE]

Jos haluat valloittaa jonkun niin siihen ei ole yleisiä ohjeita vaan taktiikka täytyy sovittaa valloituksen persoonan mukaan. Romantiikka ja seksi toimivat, mutta missä suhteissa, riippuu hänestä. Ja vaikka tekisit mitä, voit epäonnistua. Joten älä ota itseesi vaikka et onnistuisi, tärkeintä on yrittää.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="syyskuu";28763699]Kiitos vinkeistä :)

Onkohan parempi olla ns. neutraalisti vai pitää paljon yhteyttä? Mietin, että annanko yhteydenpidolla liian tyrkyn kuvan.[/QUOTE]

Nyt 'tyrkkyys' taitaa olla ainoa vaihtoehto.

• Tykkää
Reactions: Pinki
Niin kai :) en vaan haluaisi liian nopealla yrittämisellä säikäyttää miestä. Hän kuuli, että hänen ex odottaa hälle lasta, luulisin että miettii mitä tehdä asian kanssa.

[QUOTE="syyskuu";28763713]Niin kai :) en vaan haluaisi liian nopealla yrittämisellä säikäyttää miestä. Hän kuuli, että hänen ex odottaa hälle lasta, luulisin että miettii mitä tehdä asian kanssa.[/QUOTE]

Ehkä voisit laannuttaa tunteesi? Jos se ei alunperin tuntunut hyvältä idealta niin ehkä se suuri vielä odottaa sinua jossain. Miehen elämä vaikuttaa sotkuiselta eikä ole ehkä hyväksi lähteä hänen kanssaan pitkään suhteeseen.

niin olen lukenut tuostakin jostain, että sen "kipinän" pitäisi kyllä syttyä heti. Onko kellekään käynyt niin, että olisi rakastunut toiseen vasta myöhemmin, vaikka aluksi tämä ei ole tuntunut oikealta ihmiseltä?

Olen yrittänyt laannuttaa tunteeni, mutten pysty kun olemme kokoajan tekemisissä. En myöskään pysty olla vastaamatta miehen viesteihin, olen yrittänyt useat kerrat. :(

minkä väliin olisin menossa? He eivät ole enää suhteessa keskenään naisen kanssa. Ja en usko että tuosta on kyse, sillä mies alkoi kiinnostaa ennen kuin pistimme poikki. Mutta koska aluksi en antanut vastakaikua, miehen tunteet minua kohtaan kuulemma hälvenivät pikkuhiljaa :/

Seksi toimii aina. On sitten toinen asia haluaako mies sitä lisää.

Ja sinun nimenomaan on oltava tyrkky. Mikään muu ei enää auta. Miehet ovat aika yksioikoisia näissä hommissa. Ei meitä juonittelemalla saa romanttisesti sinua riiaamaan.

Öö siis nyt en ymmärrä? Seksillä valloittaisin miehen sydämen?
Näimme perjantaina, sovimme että olemme vain ystäviä, kuitenkin harrastimme tämän jälkeen vielä seksiä. Mutta en usko että mies on sellainen, johon tuollaiset keinot tepsii.

[QUOTE="syyskuu";28763855]Öö siis nyt en ymmärrä? Seksillä valloittaisin miehen sydämen?
Näimme perjantaina, sovimme että olemme vain ystäviä, kuitenkin harrastimme tämän jälkeen vielä seksiä. Mutta en usko että mies on sellainen, johon tuollaiset keinot tepsii.[/QUOTE]

Miehen mieli on varattuna, vaikkei tunteet olisikaan. Isäksi tuleminen vaikuttaa miehenkin hormonitoimintaan. Seksi sinulta tai muulta mukavalta naiselta kelpaa varmasti ilman sitoumuksia. Voithan jäädä odottelemaan mitä tulevaisuudessa tapahtuu, mutta saanet käyttää paljon aikaa ja resursseja ilman varmaa lopputulosta.

samaa pelkäsin itsekin. Mietin tilannetta itseni kohdalle, eihän suhteesta ja raskaudesta kukaan voi muutamassa viikossa päästä yli.. Mutta haluaisinkin hitaasti valloittaa miehen sydämen. Olla tukena, apuna ym. Mutta miestä on vaikeaa saada puhumaan.. Olen muutamat kerrat onnistunut saamaan hänet avautumaan, mutten tiedä miten siinä ystävänä enää onnistun. Mies haluaa pitää kaiken sisällään, vaikka hänestä näkee että puhuminen auttaa niin ei hän vaan pysty oma-aloitteisesti kertoa huolistaan :/

Olen kyllä ihan oikea ihminen, oikeilla tunteilla. Ja en tosiaan trollaile täällä, jotenkin olen vain lähiaikoina muuttunut huonoksi asioiden kertojaksi ystäville, tuntuu että kaikille on aikuistuttuamme tullut omat ongelmansa :( siksi ajattelin että täällä anonyymisti puhuminen helpottaisi oloa, mutta heti tyrmätään...

Mietipä toisinpäin, uskotko, että jo viilenneet tunteesi heräisivät suhteen alussa enää uudelleen, etenkään jos toinen koittaa niitä väkisin sytytellä? Harvoin sellaista käy. Eikä ainakaan tuollaisessa tilanteessa, jossa toisen osapuolen koko elämä on muuttumassa lapsen ollessa tulossa. Sinun junasi taisi mennä jo, astu seuraavaan :)

• Tykkää
Reactions: astrolabe
en väkisin yritä sytytellä, sitä juuri haluaisin, että mies itse tajuaisi että olisin hyvä nainen hänelle. Minun pitää itse vain miettiä olenko valmis kaikkeen tähän; mies ja ex ovat todella läheisiä edelleen, ja lapsen tullessa välit varmasti vielä paranevat. Jäisinköhän kakkoseksi, tai jopa kolmoseksi siinä tilanteessa

Yhteistyössä