L
lothariina
Vieras
Tai siis oikeestaan omaehtoisen tunnustuksen haluisin, mutta kun kiven kovaa vaan väittää, ettei mitään ole tehnyt. Mulla siis parempaa tietoa asiasta, mutta en haluis läväyttää sitä sen silmille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Kuka sulle on parempaa tietoa antanut?
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Kuka sulle on parempaa tietoa antanut?
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Kuka sulle on parempaa tietoa antanut?
Varmaan ne kuuluisat pikkulinnut.![]()
Kyllä mä vaan läväyttäisin sen tiedon ihan päin näköä ja nakkaisin sen jälkeen ukon pihalle.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Kuka sulle on parempaa tietoa antanut?
Minä itse ja eräs sivullinen. Miehen käytös kruunaa asian.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitähän sellanen yksityisetsivä maksais? Olis ihan kätevä kun en jaksa itsekään lähteä varjostamaan, eikä oikeestaan kiinnostaskaan. Meillä on paljon muitakin ongelmia ja tää olis sellanen päätös johonkin suuntaan. Ajattelin, että jos ei tunnusta oma-aloitteisesti niin sitten heippa! Jos tunnustaa niin voin vielä miettiä hetken.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Karmeen hintasta, taidan jättää käyttämättä kun halvemmallakin pääsen. Haluisin jotenkin hoitaa tän sivistyneesti ja siksi en haluis kertoa mitä tiedän. Miehelle suon koko ajan tilaisuutta kertoa, mutta ei tunnu tarttuvan...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Karmeen hintasta, taidan jättää käyttämättä kun halvemmallakin pääsen. Haluisin jotenkin hoitaa tän sivistyneesti ja siksi en haluis kertoa mitä tiedän. Miehelle suon koko ajan tilaisuutta kertoa, mutta ei tunnu tarttuvan...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onks siitä muka jotain hyötyä avioerossa, että mies on pettänyt ja itse ei ole?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onks siitä muka jotain hyötyä avioerossa, että mies on pettänyt ja itse ei ole?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onks siitä muka jotain hyötyä avioerossa, että mies on pettänyt ja itse ei ole?
luulen ettà ainakin jossain riitatapauksessa saattaa olla, mutten paremmin tunne lainsààdàntòà. lisàksi lait erilaiset italiassa, ottaen huomioon ettà avioeroprosessi on pitkàaikainen juttu ja kalliskin kai
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onks siitä muka jotain hyötyä avioerossa, että mies on pettänyt ja itse ei ole?
luulen ettà ainakin jossain riitatapauksessa saattaa olla, mutten paremmin tunne lainsààdàntòà. lisàksi lait erilaiset italiassa, ottaen huomioon ettà avioeroprosessi on pitkàaikainen juttu ja kalliskin kai
ei mitään hyötyä. Avioeron eka vaihe maksaa noin 90?. harkinta-aika on 6kk-1 v siinä välissä pitää hakea eroa toisessa vaiheessa. erohakemuksen voi tehdä sähköpostilla käräjä oikeuteen.