Miten saada mies kiinni pettämisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lothariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lothariina

Vieras
Tai siis oikeestaan omaehtoisen tunnustuksen haluisin, mutta kun kiven kovaa vaan väittää, ettei mitään ole tehnyt. Mulla siis parempaa tietoa asiasta, mutta en haluis läväyttää sitä sen silmille.

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Kuka sulle on parempaa tietoa antanut?

Varmaan ne kuuluisat pikkulinnut. :D

Kyllä mä vaan läväyttäisin sen tiedon ihan päin näköä ja nakkaisin sen jälkeen ukon pihalle.

Siksi utelen,kun onko se sitten ihan faktatietoa vai juurikin tipusten visertelyä?

Mitähän sellanen yksityisetsivä maksais? Olis ihan kätevä kun en jaksa itsekään lähteä varjostamaan, eikä oikeestaan kiinnostaskaan. Meillä on paljon muitakin ongelmia ja tää olis sellanen päätös johonkin suuntaan. Ajattelin, että jos ei tunnusta oma-aloitteisesti niin sitten heippa! Jos tunnustaa niin voin vielä miettiä hetken.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitähän sellanen yksityisetsivä maksais? Olis ihan kätevä kun en jaksa itsekään lähteä varjostamaan, eikä oikeestaan kiinnostaskaan. Meillä on paljon muitakin ongelmia ja tää olis sellanen päätös johonkin suuntaan. Ajattelin, että jos ei tunnusta oma-aloitteisesti niin sitten heippa! Jos tunnustaa niin voin vielä miettiä hetken.

eilen nàin telkkarissa yhdessà làhetyksessà aiheeseen liittyvàn jutun jossa yksityisetsivà ilmoitti ettà hinnat ovat 1500 eurosta ylòspàin

Karmeen hintasta, taidan jättää käyttämättä kun halvemmallakin pääsen. Haluisin jotenkin hoitaa tän sivistyneesti ja siksi en haluis kertoa mitä tiedän. Miehelle suon koko ajan tilaisuutta kertoa, mutta ei tunnu tarttuvan...

Karmeen hintasta, taidan jättää käyttämättä kun halvemmallakin pääsen. Haluisin jotenkin hoitaa tän sivistyneesti ja siksi en haluis kertoa mitä tiedän. Miehelle suon koko ajan tilaisuutta kertoa, mutta ei tunnu tarttuvan...

joo hinta aika karmee, mutta nuo viralliseten yksityisetsivien lausunnot (dvd etc) ovat virallisia arioero-oikeuidenkàynneissà jos pari ajautuu riitaan. lisàksi yhteen tapaukseen kàytettààn ainakin kahta eri etsivàà, kahta autoa jne. muutenhan jokainen huomaa ettà hànen peràssà hiippailee joku outo tyyppi

Eikö olisi ihan sivistynyttä kertoa sille miehelle mitä tiedät. Ei kai se ole sen sivistyneenpää pantata omia tietojaan.

Onks siitä muka jotain hyötyä avioerossa, että mies on pettänyt ja itse ei ole?

luulen ettà ainakin jossain riitatapauksessa saattaa olla, mutten paremmin tunne lainsààdàntòà. lisàksi lait erilaiset italiassa, ottaen huomioon ettà avioeroprosessi on pitkàaikainen juttu ja kalliskin kai

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

luulen ettà ainakin jossain riitatapauksessa saattaa olla, mutten paremmin tunne lainsààdàntòà. lisàksi lait erilaiset italiassa, ottaen huomioon ettà avioeroprosessi on pitkàaikainen juttu ja kalliskin kai

ei mitään hyötyä. Avioeron eka vaihe maksaa noin 90?. harkinta-aika on 6kk-1 v siinä välissä pitää hakea eroa toisessa vaiheessa. erohakemuksen voi tehdä sähköpostilla käräjä oikeuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

ei mitään hyötyä. Avioeron eka vaihe maksaa noin 90?. harkinta-aika on 6kk-1 v siinä välissä pitää hakea eroa toisessa vaiheessa. erohakemuksen voi tehdä sähköpostilla käräjä oikeuteen.

anteeksi, itse puhuin italian kàytànnòstà. aikalailla erilaiset ajat, yleinen aika avioeroon kai jotain 5 vuotta.

Heti kun epäilykseni alkoivat, otin hänen kännykänsä (kun mies oli sammuksissa) ja luin viestit. Kas kummaa, kun huomasin pari 'söpöä' viestiä tarkoitettu toiselle lutkalle. Mitäs sitten seuraavaksi tein? Noh, tiesin, että jotenkin heidän pitäisi kommunikoida...joten yksinkertaisesti eräänä kauniina päivänä menin lukemaan miehen facebookin viestit, ja siinä vaiheessa vasta sisälläni kiehahti! Siellä ne visertelivät toisilleen rakkaudentunnustuksia.

Jos epäilet että miehesi pettää tai TIEDÄT että hän on sen tehnyt, suosittelisin suunnittelemaan tarkasti hyvän kostosuunnitelman, mutta älä itse lähde pettämään (tämä kostotapa ei vaan toimi). tee sellainen kosto, että mies varmasti kärsii. Aluksi voit vaikka aamulla tuoda miehellesi kahvia sänkyyn, mutta muista laittaa kahviin ulostuslääkettä :))). Joshaluat mieheltäsi totuuksia, ehdotan että juotat hänet niin humalaan, että häneltä menee filmi poikki. Siinä vaiheessa voit kysyä mitä tahansa, ja mies myös vastaa siihen. Itse kokeilin tätä metodia ja uskokaa tai älkää, viinaon yhtä suuri kuin totuusseerumi miehillä. Oma mieheni oli itseasiassa juuri saammunut, kun taputtelin sitä poskille ja kysyin suoraan kysymyksen. Ja jopas, kun alkoi niitä rehellisiä vastauksia tulemaan. Täytyy tosin myöntää, etten osaa totuuksista oliisi koskaan halunnut tietää. Mut sainpahan sitä, mitä tilasinkin...

^Tyhmä mies sulla. Kuka pettäjä on niin idiootti että jättää viestit puhelimeen? Tai jättää facen auki tai kertoo salasanansa sinne? :D Ei kukaan oikeesti VOI olla noin tyhmä.

Ei se tyhmä ole...hänen puhelimessaan itseasiassa oli salasana, jonka sattumoisin tiesin ;)...ja facesta, sillä oli vahingossa jäänyt keep log in-painike päälle. muuten en olis päässytkään lukemaan kyseisiä viestejä.

Yhteistyössä