Hei vaan,
joo, mun vaimo on saanut mut tällä viikolla ihan seksihulluksi kun se ensin pukeutui illalla sellaiseen muodin mukaiseen skottivekihameeseeen, joka on kait jotain puolireiteen, jalassaan mustat kuviosukkikset ja korkeakorkeiset avokkaat, ja tiukka musta polopaita.
Sitten se meni istumaan keittiön pöydän ääreen jalka toisen päällä reidet rohkeesti auki, ja tässä vaiheessa meikämies oli jo ihan kankeena.
Paras oli edessä vasta: vaimo kysyi viehkeä ilme silmäkulmassaan että haluaisinko väänttä hänen kanssa kättä, siis ihan oikeesti kokeilla kumpi voittaa!! Kummalla on hauista!
Siinä vaiheessa mä olin jo laueta housuihin, koska vahvat naiset on olleet mun fetissi kauan ja nyt vaim oli osunut mun heikkouteeni, ja eikun vääntämään.
Lopulta kävi niin että vaimo jopa voitti, ja mä olin ihan ekstaasissa ja sitten vaimo komensi minut lattialle ja painoin minut maahan ja istui hajareisin päällensi siinä lyhyessä hameessa ja alkoi ratsastamaan mun päällä, ja ne kuvioskukkiset olikin stay upit ja eikä mitään stringejä hameen alta löytynyt, joten....