Miten saada luottamus takaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänne oli tullut näköjään uusia tekstejä, kiitos vieras miesnäkökulmasta!

Ollaan keskusteltu jonkin verran ja parempaan suuntaan ollaan menossa. Sain työvuoronkin vaihdettua niin, ettemme ole kyseisen tyypin kanssa ku 1,5h samaan aikaan töissä mutta eri puolilla taloa..

Tyyppi myös pyysi anteeksi mieheltäni emmekä ole enää töissä kuin moikanneet.

Avoimin kortein mennään eteenpäin, huomenna on meidän puolivuotis-kihlapäivä :heart:

Ymmärrettävää on, ettei luottamus yhdestä keskustelusta palaudu, vaatii aikaa ja sitä olen valmis miehelleni suomaan niin paljon kuin hän tarvitsee! =)

No, tässä nyt äitin kanssa välit jo niin tulehtuneet että niitä ei takaisin saa. Asun mummillani nytten ja olen jäänyt kiinni tupakasta, juomisesta, lintsaamisesta ja kaikesta nuoren elämään kuuluvista jutuista, ja mummi on naaman mukaa vanhentunut 10 vuotta enemmän, ja on jo aivan maseentunut vaikka yritän kaikkeni saada mummin luottamuksen takas, yrittämällä lopettaa tupakointi ja tsempata koulussa, mutta aina teen jotain mitä ei saisi. Mummi on mulle tärkeein ihminen koko helvetin maailmassa, ja tuntuu niin pahalta kun saan hänet niin surulliseksi. Äiti ei suostu puhuu mulle, iskää en saa nähdä, ja mummi on ainut ketä mua voi auttaa, mut mä vaa osaan olla kusipää. Ei oikeesti oo enää mitää mahollisuuksii ku elää tälläsenä tyhmänä, ketä kaikki tärkeet mm. vanhemmat jne vihaa.

Onks ketää kokenu mitää samallaista, joku ketä tästä kaikesta paskasta on selvinnyt ?

Yhteistyössä