Miten saada luottamus takaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jenmo

Vieras
Olen siis tekstaillut miespuolisen työkaverini kanssa salaa mieheltäni, typerää, tiedän! Fyysistä kontaktia ei ole ollut. Mies tässä viikonloppuna sitte ratsas mun puhelimen ja tää tyyppi oli lähettänyt PYYTÄMÄTTÄ mulle alastonkuvan itestään!!!! Totta kai mies on loukkaantunut, pettynyt, vihainen, kuvittelee etten enää rakasta yms.

Mutta kun mä rakastan!!!! Hain jotain lapsellista omanarvontunnon pönkitystä tuolla flirtillä, mutta en osaa sitä sanoiksi pukea ja miestä saada ymmärtämään :'(

Mokasin pahasti, sen tiedän, nyt on puh.nro vaihdettu ja oon kieltäny tyyppiä pitämästä enää yhteyttä. Olisi sama työvuoro hänen kanssaan keskiviikkona, mut mies sanoi, et jos menen silloin töihin, hän jättää mut!

Olen aika pulassa tän asian kanssa, rakastan miestäni ja haluan päästä tästä yli. kadun suunnattomasti tekoani ja olen sen myös miehelleni kertonut.

Miten tästä eteenpäin?

Ei kai se auta, ku jatkaa armon anelemista. Mutta se on sun työkaveri, etkä sä voi sen takia sluibailla duunista vaikka miehes näin haluais. Osoitat nyt vaan olevas luottamuksen arvoinen, kaikenlainen vilunkipeli pois ja huomio omaan mieheen. :hug:

Mies suostui tuon lukemaan, muttei edelleenkään puhu mulle sanaakaan. Annan aikaa, jospa se nyt kelailis tuota asiaa. Ja tällasta ei tuu todellakaan uudestaan tapahtumaan, olin uskomattoman typerä kun annoin edes tämän yhden kerran tapahtua :'(

Helvetin paha mieli ja taatusti ansaitusti!

Hyvä että luki. Anna sen miettiä ja kirjoita hälle vaikka vielä se kirje. Tee paljon työtä, että saat luottamuksen takaisin.
Uskon, että saatte asiat raiteilleen :) ajan kanssa.

mene töihin. jos mies sut sen takia jättää niin sitten ei varmaan ikinä anna anteeksi.
Teit tyhmästi ja mies on ihan aiheesta vihainen, ehkä pieni tauko tekis terää ja saisitte ajatella onko toinen todellakin "se oikea".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mene töihin. jos mies sut sen takia jättää niin sitten ei varmaan ikinä anna anteeksi.
Teit tyhmästi ja mies on ihan aiheesta vihainen, ehkä pieni tauko tekis terää ja saisitte ajatella onko toinen todellakin "se oikea".

Juu mä en oo ollu pian viiteen vuoteen työelämässä, ja ihan pari viikkoa sitte tuolla aloitin ja jo kerran olen joutunut päiviä vaihtamaan. Jos ei onnistu vaihtaa tuota yhtä päivää, en voi mitään. yritän kuitenkin miehen takia sen saada vaihdettua! Tosin en mä ala tällaisen jutun takia koko elämääni olemaan kotona ja käymään töissä(!) vaan miehen luvalla etc...

Huoh, jospa tää tästä pikkuhiljaa!

Ymmärrän sua. Mulle vois käydä just noin. Jos joku mies, siis minustakin mukava, flirttailisi mulle, saattaisin lähteä leikkiin just jonkun itsetunnonpönkitys-minuakinjokupitäänättinä- syyn takia... Ja silti rakastan miestäni ja varmasti katuisin ja HUI, säikähtäisin jos mies laittaisi alaston kuvansa! Toivottavasti saat suhteen mieheesi kuntoon!!

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Ymmärrän sua. Mulle vois käydä just noin. Jos joku mies, siis minustakin mukava, flirttailisi mulle, saattaisin lähteä leikkiin just jonkun itsetunnonpönkitys-minuakinjokupitäänättinä- syyn takia... Ja silti rakastan miestäni ja varmasti katuisin ja HUI, säikähtäisin jos mies laittaisi alaston kuvansa! Toivottavasti saat suhteen mieheesi kuntoon!!

No tää alastonkuva-asia viimeistään sai mut säikähtään!!! Ja ois loppunu juttu tuohon vaikkei ois mies kuvaa nähnytkään! Kiitos kun ymmärrät, en mäkään ois missään tapauksessa kuvitellut vielä varattuna, aikuisena, perheellisenä naisena moiseen "flirttailuun" sortuvani!
:ashamed:

Työpaikka romansseja kannattaa välttää muutenkin ,kun voi tulla myöhemmin kun tilanne on ohi niin kamalan tukalia tilanteita varsinkin jos ei halua olla koko tyypin kanssa tekemisissä.

Itsellä oli sellainen tilanne et olin ollut sängyssä miehen työkaverin kanssa ENNEN miestä. Hän kun sai kuulla siitä niin ei puhunut mulle viikkoon mitään eikä todellakaan ole mököttävää tai mustasukkaista tyyppiä. Sen koommin ei olla miehestä puhuttu ja miehen välit häneen viilenivät vaikka aiemmin olivat olleet kavereita.

Joo, ihmeellistä tää elämä... Jotenkin osaan eläytyä sun tilanteeseen vaikken samaa ole kokenutkaan. Ymmärrän myös miestäsi, varmaan järkyttynyt kun sä heti parin viikon töissäolon jälkeen lähdit flirttiin mukaan.. Mutta kuten kirjoitin, niin voisi käydä mullekkin, joka olen ollut monta vuotta kotona, vailla miespuolisia ystäviä/työkavereita. Ja sitten jos joku mukava mies osoittaisi huomiota niin olishan sitä ihan hämillään ja myyty!

Ja vielä lisään, aikamoinen teko siltä sun työkaverilta se kuvan lähetys, pistää miettimään että onko sittenkään ihan NIIIN mukava.. Varmaan huomasi että olet kotiäitinä pitkään ollut ja arveli että lähdet helposti flirttiin mukaan??

Kyllähän se tuon kuvan myötä selväksi kävi, mitä on tämä niin "mukava" työkaveri vailla. Sitä ennen meillä oli ihan vaan viatonta flirttiä, joka sekin tosin oli väärin miestäni kohtaan!

minulla samantapainen juttu taustalla. ei muuta kuin olet oma itsesti tavalliseen tapaan. liika rakkaudentoitotus tai rumastisanottuna "nuoleskelu" varmasti ärsyttäisi miestäsi. kyllä se luottamus sieltä takaisin tulee, olet vain kärsivällinen etkä anna lisää aihetta mustasukkaisuuteen. kahdenkeskinen aika olisi nyt hyvästä.

Mäkin ymmärrän sua, mullekin on joskus käynyt noin. :hug:

Se luottamuksen palautuminen onkin sitten toinen juttu :/ Riippuen sun miehen luonteesta ja muusta niin tuommosen "pikkujutun" jälkeen voi ollakin mahdollista että luottamus palautuu. Mutta jos tulee lisää pikkujuttuja, vaikka vain "valkoisia valheita" joista jää kiinni niin sitten tuskin koskaan on toivoa. Joten nyt olet tarkkana että puhut vain totta, ja et anna mitään aihetta epäillä sua mistään muusta.

Kiitos vastauksistanne ja siitä, ettette heti kivittäneet minua! :flower:

Huomaan, että palstalta löytyy fiksujakin ihmisiä, joiden kanssa voi jakaa myös nämä paskemmat jutut.. Kiitos siitä, ja avoimin kortein yritämme mennä miehen kanssa eteenpäin.

Aikaa vaatii varmasti, mutta yritän olla luottamuksen arvoinen ja korjata sen mikä korjattavissa on! Tuo mies on sellainen kultakimpale etten halua hänestä luopua IKINÄ!!! :heart:

niinpä niin. tee toisille niin kuin haluat itsellesi tehtävän, se on kultainen elämänohje, jota kannattaa säännöllisin väliajoin muistella erilaisissa elämän tilanteissa.. nyt jatkat just siihen malliin, vertaat miltä itestäs tuntuis.. esim jos ukkos duunikaveri ois lähettänyt pimpsastaan kuvan ja tekstaillut muutenkin, ja sit sun pitäis vaan ymmärtää ku miehes lähtee "töihin" sen sutturan kanssa..kyllä suakin korpeis, mä veikkaan..

Itse olen hieman samassa tilanteessa, tosin miehesi saappaissa.

Aktia ei kuuleman mukaan tapahtunut, mutta kaikista viesteistä mitä sain käsiini oli tarkaan sovittu jo paikka... jne. Tunnen itseni kaikin puolin petetyksi vaikka loppuun asti ei ehdittykkään.

Vaimoni sanoo olevansa todella pahoillaan... se ei kuitenkaan tuo luottamusta takaisin. Olisi helppoa sanoa että viikon kahden tai vuoden päästä luottamus palautaa. Itse haluan tätä enemmän kuin mitään muuta tällä hetkellä, ei tosiaan ole mukaavaa olla luottamatta ja otaksun että miehesi käy läpi samankaltaisia asiota, eli tuskin hänkään tilanteesta nauttii.

Omasta mielestäni et voi muuta tehdä kuin kuunnella kun hän haluaa puhua asiasta ja olla puhumatta jos hän ei sitä halua - varmasti aikanaan haluaa. Itselleni tärkeintä on tällä hetkellä avoimmuus, rehellisyys vaikka kaikkea sanottua epäilenkin.

Oma ongelmani on se että vaimoni kuvittelee, että kaikki on selvää yhdellä keskustelulla... saapa nähdä miten käy - itse en halua elää suhteessa joka ei ole avoin jne. Vaikka vaimoani yhä rakastan ja tämän kanssa haluaisin elää, en voi kuitenkaan loppueläämääni elää niin että kokoajan on tunne että jotain tapahtuu selkäni takana.

Yhteistyössä