Miten saada kroppa kiinteämmäksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ogogog
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ogogog

Uusi jäsen
23.02.2020
2
0
1
24
Moi. Kuten otsikosta käykin jo ilmi, mietin, miten saisin kropan kiinteämmäksi? Oon lievästi alipainoinen (172/52), ns. laihanläski nainen. Millaista urheilua kannattaisi harrastaa, jos ei ole tällä hetkellä mahdollisuutta käydä salilla? Tämänhetkisenä tavoitteena olisi tehdä lihaskuntoa kotona n. 2-3 krt viikossa ja käydä tunnin juoksulenkillä 4 krt viikossa (tarkoituksena treenata juoksua, jotta jaksan 10km loppukeväästä). Miltä tämmönen suunnitelma teistä vaikuttaa..? Onkohan mitään järkeä? Mietin myös tota ruokailua..Minkä verran arvelisitte, että kannattais syödä? Jos sulta löytyy omia kokemuksia/osaat neuvoa, niin kiitos!

Mitä sussa voisi kiinteyttää? Ihoa? Tuskin sitäkään, olet varmaan aika nuori

Olen 22, joten kyllä, aika nuori. Mulla saattaa olla oikeat termit vähän hakusessa, mutta tarkoitin nyt siis sitä, että saisin korvattua laihanläskiä olemustani lihaksilla. Ei kai siinä nyt mitään pahaa ole, jos haluaa voida fyysisesti paremmin ja näyttää samalla urheilullisemmalta? Olen luonnostaan ollut aina hoikka, joten painolleni en nyt voi mitään.

Olen 22, joten kyllä, aika nuori. Mulla saattaa olla oikeat termit vähän hakusessa, mutta tarkoitin nyt siis sitä, että saisin korvattua laihanläskiä olemustani lihaksilla. Ei kai siinä nyt mitään pahaa ole, jos haluaa voida fyysisesti paremmin ja näyttää samalla urheilullisemmalta? Olen luonnostaan ollut aina hoikka, joten painolleni en nyt voi mitään.
Eli suomeksi sanottuna haluat lihaksia. Hanki kahvakuula jos mahdut sitä kotonasi heiluttelemaan

Yhteistyössä