Miten saada itsetunto takaisin alastomastaan kropasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Katja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Katja"

Vieras
Laihtunut olen 20 kg, itsetunto hyvä vaatteet päällä mutta ei alasti. Vielä pitäisi 10 kg pudottaa mutta luulisi jo että ois noussut alasti mutta ei :( En ole alasti oman miehen kanssa et sit millään, no syynä ehkä, hän haukkui mua lihavaksi vuosia ja haukkuu vieläkin ( itsellä 20 kg ) ylimääräistä. Monet itkut on itkuttu, onko mun elämä tässä ryppy kropan takia :(

Hieno saavutus jo tuo 20 kg pudotus, ole ylpeä siitä. :hug:
Miusta on aika törkeää mieheltä haukkua sinnuu vaikka itselläänkin on ylipainoa. :(
Sano takaisin, älä anna miehen haukkua ja viedä itsetuntoa, taitaa miehellä itsellään
olla huono itsetunto ja purkaa sitä sinuun.

Kukaan ei ole täydellinen, unohda pienet viat ja ongelmakohdat.
Sano itsellesi joka päivä, että olet ihana nainen sellaisenaan.

Aloita joku semmoinen liikuntaharrastus, joka kehittää kehonhallintaa ja saa paremmin tuntemaan oman kehon. Itämainen tanssi ja zumba ovat kuulemma tällaisia monille. Minulle se tosin oli kuntosaliharjoittelu, en vieläkään ole mikään superfit mutta nautin siitä että tunnen itseni vahvemmaksi.

Joo ja miehesi on pässi. Loistava saavutus pudottaa 20kg!

Salilla olen käynyt, lihasta olen saanut kivasti vuodessa vaikka ei uskoisi naisella. Selluliitit tullut paremmin esiin ku laihtunut. Mun keskivartalo on niin kauhee et huhhuh :( Raskauden jäämä iso pussukka.. Olen haukkunut miestänikin, en jaksanut enää kuulla sitä haukkumista.. Mun pitää löytää ihminen kehen pystyn luottamaan ja hyväksyy mut tälläsenä ryppy kroppana :) Kukaan ei usko musta vaatteet päällä et oisin alasti kauhea :(

Sittenhän sinä olet tosi hyvällä mallilla jo, jatka vain samaan malliin. Laihdutuksen jälkeen nahka on tosiaan ruma, löllyvä, vatsa ihan hirveä. Vuoden päästä jos jatkat kuntosalilla käymistä, niin et tunne enää itseäsi samaksi!