Miten saada itseruskettava tasaisesti iholle? Vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sillee, et ensin kun oot pursottanu sitä käteen ni hiero sitä käsissä ennen kun levität iholle. sillee kunnolla hierot käsiä yhteen et se rasva menee kunnolla sekasin. ja sit tietty vielä siihen iholle mihin laitat sitä niin kunnolla pyörittelet joka suuntaan ja pitkään.. näin sain aikoinaan suht hyvän tuloksen..

Ensin kunnon kuorinta alle! Auttaa paljon! Sen jälkeen huolellinen levitys. Muista levittää tarkasti myös nilkka ja jalkapöytä (ja kuoria myös ne). Mulla nilkoissa kuivempi kohta, johon laitan myös vähän kosteusvoidetta alle joskus.

Kuorinta vissiin tosiaan auttais, itse olen useimmiten liian laiska. Mutta kosteusvoidetta laitan ensin, kuiviin kohtiin tosi reippaasti. Sitte vaan levittamaan mahd huolella.
Riippuu tosi paljon tuotteesta, toisilla tulee helpommin parempi jalki. Ite kaytan St Tropezin vaahtoa (gradual tan). On helppo levittaa eika haise kovin pahalle. Muistaakseni samalla merkilla olis myynnissa myos sellanen aplikaattori -hanska, vois olla kokeilemisen arvoinen.

Kuori iho edellisenä päivänä ja levitä kosteusvoidetta. Seuraavana päivänä levittyy hyvin ja tasaisesti. Erityisen kuiviin kohtiin voi laittaa kosteusvoidetta myös just ennen sitä itseruskettavaa.

Yhteistyössä