Miten saada intohimo takaisin suhteeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehdotuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehdotuksia?

Vieras
Yhdessä ollaan oltu jo 8 vuotta ja lapsikin on. Ongelma on, että kaipaan intohimoa suhteeseen! Ollaan enemmän kavereita kun rakastavaisia. Seksiä toki on, mutta sellaista rutiinilla lauantai-iltana saunan jälkeen. Emme ikinä muuten vaan suutele tai halaa. Omasta mielestäni olen kaikkea mahdollista yrittänyt, alusvaatteista välineisiin ;) Lähinnä kaipaan sellaista alkurakkauden huumaa sitä kun voi tuntikausia vaan suudella ja "kähmiä", sitä kun vielä jaksoi kävellä käsikädessä tai ohimennen puristaa pepusta. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Itse yritän välillä yllättää miestä, mutta hän ei yrityksistä huolimatta innostu. Ei kuulemma jaksa sellaista touhua enää. Tiedän ettei suhde voi aina olla vaan sitä huumaa mutta olisi edes joskus.

oiskohan joku romanttinen viikonloppu hotellissa (suomessa tai ulkomailla) paikallaan? menkää ihan treffeille. hyvin oot koittanut, ihme jos ei mies ole innostunut. tietääko miten tärkeää se sulle on, miten paljon sen läheisyyttä kaipaat? suosittelisin siis, että kertoisit hänelle miten häntä haluat, ja sen jälkeen kaikkea pikkutuhmaa :) Ihme jos ei kaveri innostu :D

Voi ap kuulostaa niin tutulta, mutta meillä vain taitaa minussa olla vika. Mies kyllä hommailis, suutelis sun muuta, mutta minua ei jaksa niin innostaa, vaikka sitä intohimoa kaipaankin!

Alkuperäinen kirjoittaja vaimoke:
Voi ap kuulostaa niin tutulta, mutta meillä vain taitaa minussa olla vika. Mies kyllä hommailis, suutelis sun muuta, mutta minua ei jaksa niin innostaa, vaikka sitä intohimoa kaipaankin!

vaimoke samassa veneessä ollaan. 17-vuotta kohta ollaan yhdessä oltu ja jotenkin on niin....niin jotenkin...samaa aina kaikki. Rakkauspakkaushan se mies on, mutta mistä ihmeestä SEN kipinän sais takaisin???

Yhteistyössä