Miten saada hyvä tuoksu kotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todennäköisesti heillä pon joku raikastin tms. Mulla on huonetuksu PartyLiteltä, kestää vajaan vuoden meillä, koska käytän siinä vain yhtä kortta (en kaipaa vahvaa tuoksua). Löysin PL:ltäkivan tuoksun jota haluan käyttää, mut voihan niitä löytää sisustusliikkeistäkin, ihan samalla hinnalla tosin.

Olen itsekin miettinyt pääni puhki, mille anopppilassa haisee. Nyt olen jo paikantanut hajun makuuhuoneisiin, myös jos anoppi on käymässä, hänen vaatteet tuoksuvat lähietäisyydeltä heille.. mutta ei ole pelkkä pyykinpesuaine, koska käytämme meillä ihan samaa ja ei tuoksu lainkaan sille....ärsyttävää kun ei tiedä eikä kehtaa kysyä..

Itse teen välillä niin, että hankaan pumpulilla ovien karmiin ym. sellaista tuoksua =) (olen ostanut body shopista joskus) Kestää ehkä viikon verran? Tuoksuu vienosti aina kun kävelee niistä kohti ohi. Tuulikaappiin laitan sitä aina niin tuoksuu heti ensimmäisenä kun tulee sisään. Mutta tosiaan, joillakin on sellainen ihana ominaistuoksu kodissa mikä ei varmasti ole mistään purkista tai raikastimista.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Itse teen välillä niin, että hankaan pumpulilla ovien karmiin ym. sellaista tuoksua =) (olen ostanut body shopista joskus) Kestää ehkä viikon verran? Tuoksuu vienosti aina kun kävelee niistä kohti ohi. Tuulikaappiin laitan sitä aina niin tuoksuu heti ensimmäisenä kun tulee sisään. Mutta tosiaan, joillakin on sellainen ihana ominaistuoksu kodissa mikä ei varmasti ole mistään purkista tai raikastimista.

Mistä hemmetistä se tuoksu sitten tulee? ei kenenkään iho nyt tuoksu ihanalle ja leviä koko kotiin ja tekstiileihin......joku lähde sillä täytyy olla.. taitaa olla niin, että nämä keillä tuoksuu ihanalle, ei siis hajuvesille ja pyykinpesuaineelle, vaan muuten ihanalle pitävät asian visusti salassa kateellisilta!!

Alkuperäinen kirjoittaja e:

Mistä hemmetistä se tuoksu sitten tulee? ei kenenkään iho nyt tuoksu ihanalle ja leviä koko kotiin ja tekstiileihin......joku lähde sillä täytyy olla.. taitaa olla niin, että nämä keillä tuoksuu ihanalle, ei siis hajuvesille ja pyykinpesuaineelle, vaan muuten ihanalle pitävät asian visusti salassa kateellisilta!!

En usko, että se on ainakaan pyykinpesuaine. Voisiko olla joku muu puhdistusaihe? Meillä lapsuudessa naapurissa tuoksui aivan ihanalle.. Mietin myöhemmin että voiko olla esim. joku vaha? Käy anoppilassa joskus siivouskaapilla imppailemassa ;)

Samaa minäkin olen ihmetellyt. Ajattelin, että voi olla joku pyykinpesu-tai huuhteluaine. Meillä, kun ei huuhteluainetta käytetä ollenkaan ja pyykinpesuaineena on hajuton LV- color.

Jossain siivous ohjelmassa vinkattiin mikronpuhdistukseen laittamaan kuumaa vettä ja sitruunan siivuja kulhoon ja sit mikropäälle. Poistaa tehokkaasti hajut mikrosta ja pehmentää lian, niin että tarvii vaan pyyhkiä. En oo itse koittanut, mutta vaikutti toimivalta. Näin saa siis ainakin mikron tuoksumaan hyvältä...

Alkuperäinen kirjoittaja e:

En usko, että se on ainakaan pyykinpesuaine. Voisiko olla joku muu puhdistusaihe? Meillä lapsuudessa naapurissa tuoksui aivan ihanalle.. Mietin myöhemmin että voiko olla esim. joku vaha? Käy anoppilassa joskus siivouskaapilla imppailemassa ;)

Niin se täytyy tehdä, ei se muuten selviä. Tässäkin näkee kyllä ihmisluonteen, ei omalta ylpeydeltä voi vaan kysyä ja ostaa itsekin samaa...mutta kun ei viitsi niin ei viitsi

Mä ostin kans sitä Partyliten tuoksujuttua, laitoin 3 kortta ja vessa haisee ihan kamalalle just kuin oikein halvalle deodorantille, joita jotkut käytti nuorena, hyi hitsi. Aamulla suljin sen purkin ja linkosin korret huitsiin ja aion tarjota sitä jollekin jolle kelpaa.
Osasyy epämiellyttävään hajuun voi olla myös viimeviikolla todettu raskaus, ehkä en vaan siedä nyt mitään "ylimääräisiä´" hajuja.

Mutta tähän kysymykseen, se on hoitoaine!! Mun miehen työpaikan muijat oli kysellyt miksi se tuoksuu aina niin raikkaalle, onneks ei osannu vastata kun ei ole meidän pyykkivastaava... :)

Yhteistyössä