V
vieras
Vieras
kun joillakin tuoksuu aina niin puhdas, raikas ja sellanen vähän niinkun pesuaine. Meillä ei vaikka kuinka siivoan ja puunaan ja talokin aika uusi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ei sitä tuoksua omassa kodissa haista kun se on "oma" tuoksu. Muut kyllä sitten haistavat...
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Itse teen välillä niin, että hankaan pumpulilla ovien karmiin ym. sellaista tuoksua =) (olen ostanut body shopista joskus) Kestää ehkä viikon verran? Tuoksuu vienosti aina kun kävelee niistä kohti ohi. Tuulikaappiin laitan sitä aina niin tuoksuu heti ensimmäisenä kun tulee sisään. Mutta tosiaan, joillakin on sellainen ihana ominaistuoksu kodissa mikä ei varmasti ole mistään purkista tai raikastimista.
Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Itse teen välillä niin, että hankaan pumpulilla ovien karmiin ym. sellaista tuoksua =) (olen ostanut body shopista joskus) Kestää ehkä viikon verran? Tuoksuu vienosti aina kun kävelee niistä kohti ohi. Tuulikaappiin laitan sitä aina niin tuoksuu heti ensimmäisenä kun tulee sisään. Mutta tosiaan, joillakin on sellainen ihana ominaistuoksu kodissa mikä ei varmasti ole mistään purkista tai raikastimista.
Mistä hemmetistä se tuoksu sitten tulee? ei kenenkään iho nyt tuoksu ihanalle ja leviä koko kotiin ja tekstiileihin......joku lähde sillä täytyy olla.. taitaa olla niin, että nämä keillä tuoksuu ihanalle, ei siis hajuvesille ja pyykinpesuaineelle, vaan muuten ihanalle pitävät asian visusti salassa kateellisilta!!
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Itse teen välillä niin, että hankaan pumpulilla ovien karmiin ym. sellaista tuoksua =) (olen ostanut body shopista joskus) Kestää ehkä viikon verran? Tuoksuu vienosti aina kun kävelee niistä kohti ohi. Tuulikaappiin laitan sitä aina niin tuoksuu heti ensimmäisenä kun tulee sisään. Mutta tosiaan, joillakin on sellainen ihana ominaistuoksu kodissa mikä ei varmasti ole mistään purkista tai raikastimista.
Mistä hemmetistä se tuoksu sitten tulee? ei kenenkään iho nyt tuoksu ihanalle ja leviä koko kotiin ja tekstiileihin......joku lähde sillä täytyy olla.. taitaa olla niin, että nämä keillä tuoksuu ihanalle, ei siis hajuvesille ja pyykinpesuaineelle, vaan muuten ihanalle pitävät asian visusti salassa kateellisilta!!
En usko, että se on ainakaan pyykinpesuaine. Voisiko olla joku muu puhdistusaihe? Meillä lapsuudessa naapurissa tuoksui aivan ihanalle.. Mietin myöhemmin että voiko olla esim. joku vaha? Käy anoppilassa joskus siivouskaapilla imppailemassa![]()