miten saada hyvä perse?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mulla oli joskus..nyt 3 raskaudenjälkeen se on menettäny sen kauniin mutonsa.
on edelleen pyöreä ei littana mutta jotenkin "laskeutunu"
millasia pakaraliikkeitä mun pitää tehdä?
 
istuma lihakset
Tää on helppo. Eli kun istut, seisot jne...niin puristelet tai siis jännität pakaralihaksia aina ja sitten vapautat. Sitä tekee huomaamattaan lopulta useita satoja kertoja päivässä eikä ole muusta hommasta pois.
 
minna
harrasta ratsastusta. Joko hepalla tai miehesi päällä. Siinä pakaralihakset joutuu töihin ja tulee pyöreämpi peppu.

Iänmyötä kaikki paikat laskee, ja roikkuu ja venyy. Eli niin myös peppu laskeutuu ja menee alemmaksi löysemmäksi. Joten voi olla että mikään ei auta
 
Näin
Eipä sitä taida valitettavasti muuten saada kuin tiukalla salitreenillä, oikeanlaisella ja riittävällä ravinnolla ja levolla. Pyhä kolminaisuus joka tepsii koko kroppaan.

Salilla suorinjaloin maastavetoa, kyykkyä, askelkyykkyä, prässiä, yhden jalan kyykkyä jne. niin pikku hiljaa alkaa tulosta tulla. Toki ei kannata unohtaa muitakaan lihasryhmiä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
harrasta ratsastusta. Joko hepalla tai miehesi päällä. Siinä pakaralihakset joutuu töihin ja tulee pyöreämpi peppu.

Iänmyötä kaikki paikat laskee, ja roikkuu ja venyy. Eli niin myös peppu laskeutuu ja menee alemmaksi löysemmäksi. Joten voi olla että mikään ei auta
oon vasta 26v joten ei ikä ole este saada peppua kondikseen.
ratsastusta oon harrastanu 16 vuotta ja nyt 4 vuotta on ollu todella harvassa käynnit.
perheeseen menee aikaa,oon ollu raskaana ja täälä maksaa 30? tunti..
tahtoisin kyllä kovasti mennä tunnille!
 
ratsastaja
Ratsastusta en kyllä itse kannata. Harrastanut 5 vuotta, eikä perse ole sen paremmaksi tullut, kaverit jotka eivät harrasta mitään omaavat silti paremman perseen! Vatsat ja syvät vatsalihakset sekä hauis (vahvan hevosen kanssa) kehittyvät hyvin, mutta perseestä on turha haaveilla. Salille tai kotioppia !!
 
liinuu
mulla on pieni maha, mutta kun sitä katsoo peilistä, peppu näyttää heti todella suurelta ja huonokuntoiselta. olisiko mitään keinoa saada vähän pienempää mutta tiukkaa peppua? oikeasti muutkin sanovat että mulla on iso peppu, enkä tiiä nytte siis että onko se joidenkin mielestä hyvä ja niin... elikkä pepun jännitys ja vapauttaminenko siihen auttaa? onko juoksu hyväksi? kun peppua reenaa niin sen alapuolella olevat alkureidet ovat myös aika isot, selluliittiäkin on. AUTTAKAA
 

Yhteistyössä