Miten saada arvostusta ilman seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheNapero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TheNapero

Uusi jäsen
27.08.2006
19
0
1
Suhde on tulehtunut. Tuntuu ettei mies arvosta muuta kuin petihommia. Itsellä ei taas ne hommat kiinnosta kun tuntuu ettei kunnioita eikä arvosta ollenkaan. Olen olemassa ainoastaan lasta ja sänkyhommeleita varten. Läheisyyttä kaipaisin joka ei ole seksuaalista (koskee yleensä vain rintoihin tai takamukseen). Tukea ei saa missään asiassa.

Nyt en halua että koskee ollenkaan. Puhuminen menee syyttelyksi eikä perheneuvolasta ollut apua. Taustalla talon rakennus (illat ja viikonloput mies tontilla) ja vauva joka syntyi rakennusvaiheessa (8kk lapsen kanssa kotona yksin) enkä päässyt auttamaan. Hirveä haloo kun harrastin muutamana iltana viikossa että pysyin järjissäni (tätä ei tosin kaikki tarvi:)) Nyt vihjailuja että talohan on hänen...Itseä kun ei tuo maallinen mammona kiinnosta jos muuten on asiat kunnossa.

Mitä sanon kun kysyy miten voisi näyttää kunnioitusta? Tekee kyllä kotitöitä ja hoitaa lasta, ei ole siitä kiinni.

Onko kellään samanlaisia ongelmia?

Miehille on teot tärkeämpiä kuin läheisyys ja puhuminen ja saattavat odottaa tekoja myös vaimoiltaan, jotta suhde voisi jatkua molempia tyydyttävällä tavalla. Kokeile ruoanlaittoa, yhteistä kauppareissua tai retkeä perheen kesken.

sillä enää väliä. Lauantaina sano että pitäskö minun lähteä. Kerroin että menee jonkun aikaa että saan asunnon yms. Sanoi että sinähän lähdet heti jos hän näin sanoo. Enpä jääny sitä oottaan...

Joskaushan tosiaan tuntuu ettei oo arvoa jollei suostu seksiin..mutta eipä kait se niin ihan oo.Luulenpa myös ettei miehet yleensä osaa tunteitaan näyttää muuna läheisyytenä vaan johtaa yleensä itse aktiin.
Yleensä pysyn mieluummin kaukana jollei oo kiinnostusta asiaan.Oishan se kiva kun vois muuten vaan olla lähekkäin,mutta oon jo antanu periksi asialle..ei se oo mahollista..

Yhteistyössä