Miten saada aikaan kiva uuden vuoden aatto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideoita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ideoita?

Vieras
normaalisti viettänyt sen isohkon kaupungin keskustassa. ihan perheen kesken sillonkin, eikä alko kuulunut kuvioihin. Mutta silti oli kiva pyöriä sielä keskustassa ja käydä katsomassa kaupungin aivan upeaa ilotulitusta ym ohjelmaa.

Nyt uuden vuoden aatto pitää viettää landella koska mulla työvuoro eikä millään sillon ehdi matkustaa kaupunkiin.

Mitä kivaa keksii? Kaupasta saa vaan surkeita ilotulituksia ei niitä viitsi juurikaan hankkia, sen verran että muksut on tyytyväisiä. Syödä hyvin, joo se onnistuu. Mut mitä sit? Mies ei piittaa viettää aikaa mun kanssa joten mä jotenkin jään aika yksin.... Yritin siskoa tänne kylään jos se saa vapaata mutta toistaiseksi vielä se juttu epävarmaa. Tosin ymmärrän kyllä jos ei se halua tulla tänne keskelle ei mitään...

Pyydä ystävä/ystäviä kylään?
Hemmottele itseäsi? Manikyyri, pedikyyri, jalkahoito, sauna, kylpy...
Erotiikkakutsut?
Pelailkaa lasten kanssa pelejä?
Katso hyviä elokuvia?
Lähde baariin?
...

Alkuperäinen viesti ei täysin antanut ymmärtää, olisiko loppuilta vietetty esim.siskon kanssa kaksin.
Kai mieskin voi lapsiaan hoitaa? Jis naisen seura ei kelpaa, niin toivottavasti lasten edes.

Mä kysyisin lapsilta mitä haluavat tehdä ja sen lisäksi sitten miettisin mitä itse haluan, katsoa vaikka jonkun hyvän leffan ja se riittää. Meillä lapset tykkää, jos pelataan yhdessä, syödään herkkuja ja juodaan vähän limpparia. Ihmeellistä ei tartte olla, jos siihen ei ole totutettu.

Minä kysyisin lapsilta,mitä haluaisivat tehdä ja kertoisin tilanteen eli,että ei päästä tänä vuonna kaupunkiin. Kertoisin myös millaisia ilotulitteita löytyy kotona ammuttavaksi ja voihan olla,että lapset innostuu niistäkin. Ja siiten jotain mukavaa puuhaa kuten peli, leffa, leivonta iltaa..

Yhteistyössä