Miten saa vispattua kermaa äänettömästi?

bb
Täysin äänettömästi ei mitenkään (tai siihen menee tuhottoman kauan), mutta melko hiljaa ihan normaalisti käsin vatkaamalla. Jos vispilää ei jotain syystä ole saatavilla niin kerma pakasterasiaan ja teelusikka mukaan, kansi tiiviisti kiinni ja ravistelua. Mutta älä ravista liian kauan.

Meillä kun tää olohuone, keittiö, eteinen on yhtä tilaa, ei siis ovia missään ja tytön huoneeseen mennään tuosta eteisestä. Vispaan mä sit missä tahansa niin kova ääni kuuluu silti tytön huoneeseen. Kai se on otettava riski että se herää.

Mä vispaan kylppärissä jos likka nukkuu.

Äitillä on tollanen Tupperin vempele ja se on kyllä ihan käsittämättömän näppärä. Emmä tiedä kuinka paljon sillä saa vatkattua kerralla, mutta nopeammin kerma sillä vatkautuu kuin sähkövatkaimella.

vieras
Tuota... jos käsin vispaamisesta aiheutuva ääni on riittävä herättämään nukkuvan lapsen, niin suosittelen että totutat lasta ääniin iltaisin. Istutteko te iltaisin paikallaan korkeintaan kuiskailemassa?

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Mä vispaan kylppärissä jos likka nukkuu.

Äitillä on tollanen Tupperin vempele ja se on kyllä ihan käsittämättömän näppärä. Emmä tiedä kuinka paljon sillä saa vatkattua kerralla, mutta nopeammin kerma sillä vatkautuu kuin sähkövatkaimella.
2desiä.

asian ohi
onks muuten tupperi sellanen, että vaan typerillä kutsuilla voi ostaa? Haluisin ton kermajutun ja pursottimen, mutta en tiedä ketään, joka myis, enkä halua alkaa metsästämään jotain tuntemtonta myyjää. Myykö kukaan esim netissä?

k
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuota... jos käsin vispaamisesta aiheutuva ääni on riittävä herättämään nukkuvan lapsen, niin suosittelen että totutat lasta ääniin iltaisin. Istutteko te iltaisin paikallaan korkeintaan kuiskailemassa?
Mä en vispaa käsin vaan koneella.
Voi elämä. Haluat vispata äänettömästi mutta koneella?

Voi elämä...

Yhteistyössä