Kesällä menin ulos koneella huristamaan, mutta nyt ei oikein tuo lähes 20 asteen pakkanen houkuta. Ideoita?
Mulla ei tuota ole mutta olen käsittänyt ystävien puheista että sillä pitää vispata tosi vähän kerralla jotta saa kiinteää vaahtoa?Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Mulla on Tupperwaren sekoitin.Saa helposti ja nopeasti sheikkaamalla kermavaahdon.
Kyllä sen 2dl saa vatkattua.Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Mulla ei tuota ole mutta olen käsittänyt ystävien puheista että sillä pitää vispata tosi vähän kerralla jotta saa kiinteää vaahtoa?Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Mulla on Tupperwaren sekoitin.Saa helposti ja nopeasti sheikkaamalla kermavaahdon.
tää on kuulema hyvä...mutta kallisAlkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:http://www.tupperware.fi/xchg/nordics/hs.xsl/708.html
Tämä mulla just on.Ihan kätevä kapistus.Sillä sekoitan kanssa munakkaatkin.Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:http://www.tupperware.fi/xchg/nordics/hs.xsl/638.html tai sitten tällä...
2desiä.Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mä vispaan kylppärissä jos likka nukkuu.
Äitillä on tollanen Tupperin vempele ja se on kyllä ihan käsittämättömän näppärä. Emmä tiedä kuinka paljon sillä saa vatkattua kerralla, mutta nopeammin kerma sillä vatkautuu kuin sähkövatkaimella.
Mä en vispaa käsin vaan koneella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuota... jos käsin vispaamisesta aiheutuva ääni on riittävä herättämään nukkuvan lapsen, niin suosittelen että totutat lasta ääniin iltaisin. Istutteko te iltaisin paikallaan korkeintaan kuiskailemassa?
No olis tuolla sitäkin mut mielummin vispaan "oikeaa kermaa" rahkaan.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Kannattaa suosiolla ostaa purkki vaahtoa.
Voi elämä. Haluat vispata äänettömästi mutta koneella?Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Mä en vispaa käsin vaan koneella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuota... jos käsin vispaamisesta aiheutuva ääni on riittävä herättämään nukkuvan lapsen, niin suosittelen että totutat lasta ääniin iltaisin. Istutteko te iltaisin paikallaan korkeintaan kuiskailemassa?