Miten saa veden pois korvasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallu -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1.menee makuulleen ja "taputtele" päätä niin että se hipaisee tyynyä. 2. Paina kämmenellä korvaa jonkin aikaa ja päästä irti. 3. Hypi pää kallellaan niin että korva jossa on vettä on lattiaa kohti. 4. Taputtele kädellä korvan yläpuolelle nii vesi on helpompi saada pois. 5. Jos korvassa on likaa niin vanupuikolla kannattaa yrittää koska vesi voi olla jumittunut likaan.

iltana meni 10v tytöllä korvaan vettä ja tuli vesikupla.Googletin ja löysin ohjeen et hakkaa tyynyyn päätä.No sen sit tytölle neuvoks annoin.Eikä kestänyt kauaa kun likka tuli iloisena ja sanoi et "lähti".Kuuma vesi vaan oli valunu korvasta.Kiitos neuvon antajalle!!

kiitos iha hirveesti tosta tyyny jutusta lähti heti pois. Hypin niinku melki puol tuntia eikä millää lähteny vaikka vesi oli ihan pinnassa nyt on helpottunu olo kiitti.

meni tuossa 2 päivää sitten vettä korvaan ja olen yrittäny kaikkia konsteja, hyppiä yhdellä jalalla korva kiinni olkapäässä, hakannut päätä tyynyyn ainakin 20 kertaa putkeen, laittanut sileäle pinnalle sekä kättä vasten korvan monta kertaa, putsannut vanupuikolla. mitäköhän tässä enää keksii. rupee vähä nyppii :(

kokeilin IHAN kaikkea ja mikään ei auttanu , ja vielä kumpiki korva oli täynnä vettä niin aattelin että no, kyllä se sitten aikanaa häipyy sieltä.. No sitten join limsaa ja ja tuli aluksi sellanen hirmu kova kipu ja sen jälkeen ku taikaiskusta se vesi valu pois ja nyt on mahtava olo

Jos on tosi vähän vettä mutta ei tarpeeksi että sais pois nii laittakaa ihmees vähä lisää niin kaikki lirahtaa nopeasti ja helposti pois. Myös jos hypit sillain että et yhtään jousta, hyppäät kantapäilles lattialle niin että pää olkapäässä kii. Jos ei noilla lähe, ei millään mee nukkuu ja laita vettä täynnä oleva puoli tyynyyn niin se joko haihtuu tai valuu yön aikana pois. Osimoilleen näin.

kavin tassa tunti sitten uimassa ja korva meni lukkoon/tukkoon eik auta hyppelyt tai paan hakkaaminen tyynyyn. ei myoskaan lisaa vetta korvaan ja sitten hyppia auttanut. auttakaa miten saan veden pois?? :(

Olin tässä vähän aikaa sitten pulikoimassa uima- altaassa, kun tulin pois, ja purin hampaat yhteen, kuului outo ääni, joka ärsyttää, mikään asia, jota olen koittanut, ei toimi.. (Ääni on minulla ollut kohta jo 1h.)
Haluaisin mahdollisimman pian tietää keinon, miten saan sen äänen lähtemään pois..

Oon 12v. Tyttö ja oli uimas perheen kaa ja mul tuli vettä korvaan. Iskä sano et eka kannattaa pyöriellä hellästi sit korva aukkoo ennenku lyö päätä tynnyy ja se autto. Kandee kokeilla

Yhdellä jalalla hyppely on hyvä keino, mutta jos sekään ei auta, lämmitä korvaa hiustenkuivaajalla ja hyppele tämän jälkeen jonkin aikaa pää kenossa. Ellei korva vieläkään tyhjene vedestä, toista 'liikesarja'. Koettu toimivaksi ja vinkkikin luotettavasta lähteestä korvatautien erikoislääkäriltä!

Otan kädellä joka on eri puolella kuin korva jossa on vettä, kiinni ovenkahvasta, tangosta tai jostain sen tapasesta joka ei liiku ja kallistun nopeasti toiselle puolelle niin monta kertaa, että vesi tulee ulos korvasta :)

Yhteistyössä