loytyipa osuva ketju taalta.
taalla myos yksi 30-45min paikkareiden nukkuja.. poika nyt 5.5kk ja alussa nukkui hyvin paikkareita (2-4h) mutta oikeastaan siita lahtien kun on oisin nukkunut sen 10-12h (joskus yhdella syotolla, joskus pukeen) niin paivisin meilla myos nukutaan n3-4krt se reilu puoli tuntia. olen myos kokeillut "kaikkea" mutta poika vain heraa :/ vaunuissa nukkuu parhaiten, mutta ulkona ollessakin vaikka vaunut liikkuu heraa viimeistaan vajaan tunnin sisalla..
omaa aikaa ei tosiaan oikein jaa paivisin ja vaikka arvostan iltoja, jolloin saisi tehtya omia juttuja niin eipa niita niin tule tehtya. usein tulee vaan katsottua telkkaa ja vaikka kaytya kylvyssa. toisaalta olen kiitollinen etta poika oisin nukkuu hyvin niin jaksan sitten seurustella hanen kanssaan paivisin. lutuinenhan seuranpitaja tuo on =)
miten muuten teilla muilla mennaan nukkumaan/ herataan aamulla? meilla poika nukahtaa illalla yleensa klo 20 ja nukkuu noin puoli seitsemaan/ seitsemaan. jos heraa syomaan viiden/ kuuden hujakoilla niin nukkuu kahdeksaan, joskus jopa yhdeksaan.. olen vaan miettinyt etta jos poika heraa esim kuudelta syomaan niin nukkuuko periaatteessa ekat "paikkarit" tuossa kuuden syoton ja kahdeksan/ yhdeksan valilla ja sen vuoksi ei nuku paivalla pitkaan?? pitaisiko siis vaan nousta ylos kuudelta ja kokeilla? toisaalta sitten en kylla haluaisi etta poika heraa joka aamu jo klo 6??
ai niin, unohtui viela kysya. onko teilla muilla minkaannakoista rutiinia paivalla? siis edes sellaista etta aina unien jalkeen syodaan tms? Englannissa kutsuvat tallaista EASY-metodiksi. eli ensin syodaan (E=eating), sitten puuhataan jotain (A=activity, esim. vaipanvaihto ja ulkoilu, tai leikkimatolla jumppailu), sitten nukutaan (S=sleeping) ja sitten tulee aidin oma aika

(Y=you time) meilla ei oikein mene nain vaan tosi usein poika nukahtaa esim tissille...