miten saa syylän pois??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syylä varpaassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Leikkaa harmaasta ilmastointiteipistä (a.k.a. McGyver-teippi) hitusen syylää suurempi pala ja liimaa se syylän päälle. Anna olla kunnes irtoaa, liota syylä jalkakylvyssä pehmeäksi, ronki irtoava kudos pois ja uutta teippiä päälle jne.

laita villalangalla porkkanapala yöksi kii, tai aamulla ko heräät ET JUO ETKÄ SYÖ MITÄÄN VAAN laita unikuolaa siihen ei oo pakko nuolla,laita vaikka sormen päälle :D ja meillä oli se jäähytys homma eikä ollu noin kallis, muttei se auttanu :D

Eikä se apteekin jäädytys edes välttämättä tehoa.
Mutta Verruxin nimistä tököttiä apteekista. Pitää sitten vaan jaksaa aamuin illoin laittaa syylän päälle niin noin kk:ssa häviää (joskus tehoaa nopeamminkin).

Mie ostin sellasta geeliä, verruxin nimeltään.
Sitä laitetaan aamuin ja illoin, muodostaa sellasen kalvon siihen päälle... Sit pari kertaa viikossa irrotetaan se, mukana lähtee sitä syylää myös... Käsittely toistetaan...

Tukehdutin syylän sormesta rakkolaastarilla... Rakkolaastari päälle, kun menee huonoksi, poista laastari ja liota ja raaputa irtoava aines pois ja eikun uutta laastaria päälle. Syylä tukehtuu ja lähtee isona palana pois.

Mä löysin koulu sivuilta (yths) ohjeet. Ostin sitä verruxinia ja joka toinen ilta pitää raspata HIEKKAPAPERILLA kuollut iho pois. 60-80 pitää olla se h.paperin kovuus. Kuulosti aluks ihan hirveelle ja mies yritti raspata, ei siitä tullu mitään. Ite hampaat irves raspaan ja lähtee se kuollu syyläiho pois. Pitää jatkaa kuukausi ainaki, oon nyt 2-3vk käyttäny ja syylä osittain hävinny. Pirun kipeä vaan on se raspattu kohta, kun veri melkein lentää... Tosta teipistä oon kans kuullu, mut haluan kokeilla ensin tämän.

Itelläni oli monta vuotta vaivana syylät, jotka kasvoivat toisinaan tosi isoiksi ja kipeiksi, varsinkin ku niitä oli pakko räplätä. Lähes kaikkea on kokeiltu, mutta ehdottomasti paras lopputulos ja monen vuoden syylien katoaminen tuli sillä ku aamuisin virtsasin syylän päälle, annoin vaikuttaa hetken ja pesin kädet.

"Hoitokertoja" tartti vaan muutaman päivän ja tulokset oli silminnähtäviä. Aamuvirtsassa on taikaa! :) Itsekkin koin suurta inhotusta asiaa kohtaa, mutta näin neljän vuoden ilman syyliä voin lämpimästi suositella. Tätä ennen oli syyliä siis useita kertoja vuodessa...

Toivottavasti auttaa sullakin :)

Alkuperäinen kirjoittaja waaka:
laita villalangalla porkkanapala yöksi kii, tai aamulla ko heräät ET JUO ETKÄ SYÖ MITÄÄN VAAN laita unikuolaa siihen ei oo pakko nuolla,laita vaikka sormen päälle :D ja meillä oli se jäähytys homma eikä ollu noin kallis, muttei se auttanu :D
Tää muuten toimii.

Töissäni olen jäädyttämältä poistanut yhdeltä mieheltä käsistä monta pienen uuden perunan kokoista syylää. Toimii, mutta vaatii monta käsittelykertaa.

Etikalla lähtee kans... mää kastoin laastarin "imuosaa" etikassa ja laitoin syylän päälle. Ainakin iltaisin tein ton... aamusta en oo nyt ihan varma. Muutaman päivän päästä se muuttuu mustaksi ja sen saa irotettua helposti.

Kun moni kysyy minkä väristä verrux on niin se on kun sitä laitetaan niin ihan lakan hajuista geeliä mutta kuivuessa se menee valkoiseksi joten en usko että sitä saa peitettyä meikillä.

Mulla oli myös käsissä syyliä. Olipa muuten alapäässäkin :S Kourista ei syylät lähteneet millään, jesaria kokeilin ja verruxia, sitkeesti olivat. Meni vuosi pari, niin syylät hävisivät itsestään, niin alapääsät kun kouristakin. Kroppa siis tuhosi itse syyläviruksen. On kyllä viheliäinen vaiva prkl

Yhteistyössä