• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Miten saa reidet kiinteiksi ja hoikiksi ja

  • Viestiketjun aloittaja reidekäs
  • Ensimmäinen viesti
marjaana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja marjaana:
Jalkakyykkyjä, porraskävelyä ja mäkisissä maastoissa hölkkää. Varmasti kapenee.
onko kellään kokemusta. Paljonko tarvis tehdä näitä (kyykkyjä en tee, mutta muut) viikossa ja kuinka pitkään, että oikeasti jotain alkais tapahtumaan?
Itse muutama vuosi sitten harrastin vastaavanlaista liikuntaa lähes päivittäin (ja portaita tulee rampattua mennen tullen) ja ehkä puolesta vuodesta vuoteen kului ja huomasin, että mun "reisityynyt" on poissa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja marjaana:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja marjaana:
Jalkakyykkyjä, porraskävelyä ja mäkisissä maastoissa hölkkää. Varmasti kapenee.
onko kellään kokemusta. Paljonko tarvis tehdä näitä (kyykkyjä en tee, mutta muut) viikossa ja kuinka pitkään, että oikeasti jotain alkais tapahtumaan?
Itse muutama vuosi sitten harrastin vastaavanlaista liikuntaa lähes päivittäin (ja portaita tulee rampattua mennen tullen) ja ehkä puolesta vuodesta vuoteen kului ja huomasin, että mun "reisityynyt" on poissa.
No ehkä se sit tästä kärsivällisyydellä, mutta mulla ei jalat kestä kyllä päivittäistä juoksemista.
Ootan liian hätäseen tuloksia ja sitten luovutan, kun mitään ei tapahdu 3kk aikana.
 

Yhteistyössä