Miten saa rahat takaisin jos ne on maksettu väärälle tilille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaaaaa

Vieras
voiko pankki peruuttaa maksun mikä on laitettu jo perjantaina ja nyt selviää että
tilinumerossa numerot kääntyneet väärinpäin eli mennyt väärälle ihmiselle =/

en tiedä voiko enää. käy kysymässä: itelle kävi samalla tavalla huomasin sen vain HETI ja lähdin pankkiin, saivat silloin peruutettua koska oli menossa eripankkiin.l

[QUOTE="vieras";22865972]Siis omalle tilillesikö siirsit ne viimeiset ruokarahasi?

Ja kyllä sinä ne takaisin saat. Pankkiin vain yhteys.[/QUOTE]

ei kun kaveri pisti velkansa mulle ja nyt on tullut että kaksi numeroa kääntynyt tilinumerossa väärinpäin ja rahat kadonnut ties mihin!
ne oli siis rahat millä piti mun elää lapsilisiin asti itku!!!!!!!!!

Mä maksoin kerran laskun väärään tilinumeroon ja koskaan en niitä rahoja saanut takasin :( Pankista vaan sanottiin että voi voi,toivottavasti saaja palauttaa ne...Niin,kaikkihan ovat rehellisiä! Tuntuu että pankissa on niiiiin paljon tärkeempääki tekemistä ku palvella asiakasta...että sinne meni ne rahat. Ja mitenkähän muutenkaan se saaja ne osaa palauttaa..?

Itse maksoin joskus vahingossa väärälle tilille. Pankissa ottivat yhteyttä tilin omistajaan... sanoivat vain että voi vain toivoa että maksaa rahat takaisin. Jonkun maksun siitä joutui maksamaan...

Se lukee niissä tilisiirto-ohjeissa, että siirto tehdään pelkästään tilinumeron perusteella. Eli pankilla ei ole mitään vastuuta väärälle tilille menneistä rahoista. Peruuttamaan ei pysty. Eli ainoa mahdollisuus on, että saaja palauttaa rahat.

Joskus oli juttua että jos tulee tilille rahoja joiden pitäisi tietää ettei kuulu itselle ja niitä ei palauta,niin saa syytteen petoksesta..onkohan vielä näin?! Varsinkin jos niitä aletaan kysellä niin luulis tietävän että ei kuulu itselle!eli laita nyt kaikesta huolimatta pankkiin tiedustelupyyntö asiasta!

eli rahat meni ja se siitä.
nyt voi muuta kuin itkeä tämä paska voi vain kasaantua ;(
ei voi olla enää todellasta voi saiooooooooooooooooooooooooooondf xcvw4ei9t+902345t0wy hgr

Mulle soitettiin joskus pankista, että sinä päivänä oli joku siirtänyt mun tilille vahingossa ison summan rahaa, en muista tarkkaa summaa mutta kyse oli kymmenistä tuhansista euroista, ja kysyttiin, että saahan ne siirtää sen takaisin maksajalle. Oletin, että lupa on pakko antaa, tai siis ei tullut mieleenkään sanoa että ei saa :D

eli rahat meni ja se siitä.
nyt voi muuta kuin itkeä tämä paska voi vain kasaantua ;(
ei voi olla enää todellasta voi saiooooooooooooooooooooooooooondf xcvw4ei9t+902345t0wy hgr

Siis soititko jo pankkiin (tuskin on auki joten et) vai oletko vaan vähän yksinkertainen? Ei tällä palstalla kukaan voi tietää, onko sitä tiliä olemassa vai ei, etenkään kun et ole kertonut tilinumeroa, ja kaikki tilin omistajat ei todellakaan ole yhtä p.a. kuin sinä ja kaverisi. Hyvin suurella todennäköisyydellä tilin omistaja ei ole edes huomannut vielä, että hänen tililleen on mitään väärää maksua tullut. Kaikki ihmiset ei käy joka päivä kyttäämässä tilinsä saldoa, kun tietävät, että sielä on rahaa jäljellä.

Rauhoitu!

mulle joskus pomo maksoi 2viikonpalkkaa 84000e vaikka piti olla 840e, oli jääny pilkku laittamatta. rahat oi tullu perjantaina, lauantaina kävin sanomassa et jotain häikkää palkanmaksussa, ja maanantaina pomo oli pankissa käynyt ja saanut rahat pois mun tililtä, ihan ilman minua.

Siis soititko jo pankkiin (tuskin on auki joten et) vai oletko vaan vähän yksinkertainen? Ei tällä palstalla kukaan voi tietää, onko sitä tiliä olemassa vai ei, etenkään kun et ole kertonut tilinumeroa, ja kaikki tilin omistajat ei todellakaan ole yhtä p.a. kuin sinä ja kaverisi. Hyvin suurella todennäköisyydellä tilin omistaja ei ole edes huomannut vielä, että hänen tililleen on mitään väärää maksua tullut. Kaikki ihmiset ei käy joka päivä kyttäämässä tilinsä saldoa, kun tietävät, että sielä on rahaa jäljellä.

Rauhoitu!

toivon että näin on..
nykypäivänä vain tuntuu olevan kaikki että ei ystävällisiä tai rehellisiä ihmisiä tahdo olla=(

Yhteistyössä