V
vieras
Vieras
Vinkkejä kiitos, inhottava kun sinne menee ruokaa ja alkaa siellä haisemaan. Olen kokeillu purskuttaa vettä ja kaivaa pumpulipuikolla, mut en saa pois.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin siis sulta on hammas poistettu... Ei sitä paljo muut voi tehä ku purskuttaa. Ja sit voi käyttää jotain suuvettä corsodyl tms.
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:poistettiin 3 viisuria yhtä aikaa. hammastikulla sain varovasti ruuat pois. Kesti kyllä tosi kauan ennen kuin reikä meni umpeen/pieneni. Mulle sanottiin ettei kauheasti saa aluksi purskuttaa ettei se hyytymä irtoa ja ala taas vuotamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin siis sulta on hammas poistettu... Ei sitä paljo muut voi tehä ku purskuttaa. Ja sit voi käyttää jotain suuvettä corsodyl tms.
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:poistettiin 3 viisuria yhtä aikaa. hammastikulla sain varovasti ruuat pois. Kesti kyllä tosi kauan ennen kuin reikä meni umpeen/pieneni. Mulle sanottiin ettei kauheasti saa aluksi purskuttaa ettei se hyytymä irtoa ja ala taas vuotamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Jos hammastikku tuntuu liian terävältä niin kokeilepas vanupuikkoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:ootko kokeillut työntää sormella sitä ientä, jolloin se klöntti/tai mikä ikinä plopsahtaa pois, mä tein näin, ku oli poistettu viisaudenhammas.
Se hyytymä on juuri suojana eikä sitä saa ottaa pois. Väärin ohjeistettu jos on käytetty tuota sanaa "kauheesti".Joo ihan alussa ei saa purskuttaa, tosin tein senkin vaihingossa. Onneks siihen oli silti muodostunu se hyytymä. H.lääkäri sanoi tänään että nyt uskaltaa jo purskuttaa, kaivella sitä ei kauheesti sais.
Samaa aattelin.Itseltäni ei ole hampaita poistettu, mutta menisin kyllä suosiolla pari päivää ihan paastolla.![]()