Oijoi... Tämähän se vasta innostaa vinkkejä antamaan...Alkuperäinen kirjoittaja risnsa:VITTU TOTA NOI NIIN JUONU OLEN JO
Mut jos on vähänkään nukahtamisongelmaa, ei kannata Duactia ottaa Mä suosittelenkin mieluummin jotain allergialääkettä, kuten esim. Zyrteciä tai Ataraxia (ei ne ainakaan pahasta ole!), ja ihan Otrivin- tai Nasolin -nenäsuihketta tukkoisuuteen. Särkyyn Panadolia, Naprometiniä tai Buranaa, se kärsiminen ei susta tai kenestäkään tee yhtään parempaa ihmistä. Eli juomaa, unta, lepoa, lääkettä.Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:No hae huomenna Duact-resepti lekurilta ni loppuu nuha ja kaikki muukin limakalvojen eritys.
Mihin ihmeeseen tota vadelmahilloa tossa tarvitaan?Alkuperäinen kirjoittaja a:½ mukillista kuumaa teetä, ½ mukillista vodkaa ja ruokalusikallinen vadelmahilloa sekoitetaan keskenään ja nautitaan sisäisesti. Sit peiton alle pötköttelemään.
vanha venäläinen viisausAlkuperäinen kirjoittaja yyh:Mihin ihmeeseen tota vadelmahilloa tossa tarvitaan?Alkuperäinen kirjoittaja a:½ mukillista kuumaa teetä, ½ mukillista vodkaa ja ruokalusikallinen vadelmahilloa sekoitetaan keskenään ja nautitaan sisäisesti. Sit peiton alle pötköttelemään.
Teehen kuuluu vadelmahilloa, siksi kait. On hyvää, ainakin ilman votkaa.Alkuperäinen kirjoittaja a:vanha venäläinen viisausAlkuperäinen kirjoittaja yyh:Mihin ihmeeseen tota vadelmahilloa tossa tarvitaan?Alkuperäinen kirjoittaja a:½ mukillista kuumaa teetä, ½ mukillista vodkaa ja ruokalusikallinen vadelmahilloa sekoitetaan keskenään ja nautitaan sisäisesti. Sit peiton alle pötköttelemään.
En tiedä miksi mutta tuolla kyllä kuume ainakin laskää aika äkäseen.
Mulla oli nuha eikä millään lähtenyt pois, kesti 4 viikkoa kunnes menin lekuriin: poskiontelontulehdus oli ja sain 3pv sairaslomaa sekä viikon antibioottikuurin :/Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Hitaasti se lähtee ihan itsestään