V
vieras
Vieras
Miten itse olet saanut ylimääräiset nesteet pois ja painon putoamaan? Kroppa on niin turvonnut ja Nesteminiä olen kokeillut ja ei kyllä auttanut mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten itse olet saanut ylimääräiset nesteet pois ja painon putoamaan? Kroppa on niin turvonnut ja Nesteminiä olen kokeillut ja ei kyllä auttanut mitään.
Mitäs humpuukia sinä jauhat. Laitappa viite tuohon hiivakaasuihin.Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:Eikös ole joku anti-salt? Juot vettä reilusti? Onko turvotus oikeesti nestettä vai "hiivakaasuja" (tarkoitan pullamössön ja hiivaleivän aiheuttamaa hiilariturvotusta) ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten itse olet saanut ylimääräiset nesteet pois ja painon putoamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs humpuukia sinä jauhat. Laitappa viite tuohon hiivakaasuihin.Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:Eikös ole joku anti-salt? Juot vettä reilusti? Onko turvotus oikeesti nestettä vai "hiivakaasuja" (tarkoitan pullamössön ja hiivaleivän aiheuttamaa hiilariturvotusta) ?
Alkuperäinen kirjoittaja öwfv:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten itse olet saanut ylimääräiset nesteet pois ja painon putoamaan?
Itse olen poistanut nesteet ottamalla nestettä ja paljon kolme-neljä päivää ja sitten pudottanut otetun nestemäärän alas ja pari diureettia päälle.
En suosittele, ellei ole punnitusta tulossa.-
Alkuperäinen kirjoittaja -:Juo omenaviinietikkaa, sitä loraus lasilliseen kylmää vettä, toimii!
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja -:Juo omenaviinietikkaa, sitä loraus lasilliseen kylmää vettä, toimii!
Ja nesteiden mukana lähtee ensin hammaskiille ja sitten hampaat. Älkää hyvät naiset tätä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja -:Juo omenaviinietikkaa, sitä loraus lasilliseen kylmää vettä, toimii!
Ja nesteiden mukana lähtee ensin hammaskiille ja sitten hampaat. Älkää hyvät naiset tätä.
Entä jos juo pillillä? Ainakin pitää juoda paljon, mutta ei tietenkään liikaa kuitenkaan.
OT mutta minä taas haluaisin nesteitä kehooni. :kieh:
Niin onko sun tarkoitus saada nesteenpoistolla alkusysäys/motivaatio laihdutukseen? Miten ajattelit sitten laihduttaa? Ei se kolmen päivän ananaskuuri auta jos meinaat jatkaa samalla tavalla sen jälkeen.