Miten saa nopeasti nesteitä kehosta pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten itse olet saanut ylimääräiset nesteet pois ja painon putoamaan? Kroppa on niin turvonnut ja Nesteminiä olen kokeillut ja ei kyllä auttanut mitään.

saunot vaatteet päällä

tai sit otat nesteenpoistolääkkeitä jotka tuhoaa sun maksan samalla

Eikös ole joku anti-salt? Juot vettä reilusti? Onko turvotus oikeesti nestettä vai "hiivakaasuja" (tarkoitan pullamössön ja hiivaleivän aiheuttamaa hiilariturvotusta) ?

Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Eikös ole joku anti-salt? Juot vettä reilusti? Onko turvotus oikeesti nestettä vai "hiivakaasuja" (tarkoitan pullamössön ja hiivaleivän aiheuttamaa hiilariturvotusta) ?
Mitäs humpuukia sinä jauhat. Laitappa viite tuohon hiivakaasuihin.

Miten itse olet saanut ylimääräiset nesteet pois ja painon putoamaan?

Itse olen poistanut nesteet ottamalla nestettä ja paljon kolme-neljä päivää ja sitten pudottanut otetun nestemäärän alas ja pari diureettia päälle.

En suosittele, ellei ole punnitusta tulossa.-

Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Mitäs humpuukia sinä jauhat. Laitappa viite tuohon hiivakaasuihin.

No ei jeesus jokaisesta ihmisen sanomasta ole viitettä jonkun toisen TIETEELLISEEN artikkeliin! Ja tuo hiivakaasut on lainausmerkeissä, jos et ymmärrä, niin se tarkoittaa ettei termi ole aivan vedenpitävä. Mutta onhan se totta, että toisia hiiva (lähinnä leivistä tuleva ja sokerin kanssa tuplaoireita aiheuttava, koska sokeri "käyttää" sitä hiivaa) nimenomaan turvottaa. Mahaan ilmaantuu kaasuja kaikilla -jokainen piereksii-, mutta hiiva voi aihauttaa sitä toisilla enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja öwfv:
Miten itse olet saanut ylimääräiset nesteet pois ja painon putoamaan?

Itse olen poistanut nesteet ottamalla nestettä ja paljon kolme-neljä päivää ja sitten pudottanut otetun nestemäärän alas ja pari diureettia päälle.

En suosittele, ellei ole punnitusta tulossa.-

Ja lienee eri asia pitääkö saada paino hullulla tavalla pois esim. jotain nyrkkeilykilpailun sarjaa varten, vai vain siksi, että olo on vähän pömppö! Oletin, että ap tarkoitti sellaista ihan normaalia turvonnutta olo, mut saatoin ymmärtää väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Juo omenaviinietikkaa, sitä loraus lasilliseen kylmää vettä, toimii!

Ja nesteiden mukana lähtee ensin hammaskiille ja sitten hampaat. Älkää hyvät naiset tätä.

Entä jos juo pillillä? Ainakin pitää juoda paljon, mutta ei tietenkään liikaa kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Juo omenaviinietikkaa, sitä loraus lasilliseen kylmää vettä, toimii!

Ja nesteiden mukana lähtee ensin hammaskiille ja sitten hampaat. Älkää hyvät naiset tätä.

Entä jos juo pillillä? Ainakin pitää juoda paljon, mutta ei tietenkään liikaa kuitenkaan.

Niin ja lisään vielä että tarkoitin VETTÄ.

ite ainakin kun olin pari viikkoa thaimaassa lomalla (kostealla sellaisella) niin turvotti ihan tosi paljon ja nestettä oli kerääntyny ympäriinsä kroppaa( varsinkin naamaan ja leukaan) nii kevyttä liikuntaa ja paljon vettä joka päivä! nyt tulee nestettä sen verran ulos että paskakaan ei oo normaalia pökälettä, liekö sit normaalia mutta painoa lähteny nesteen mukana yli 3 kiloa reilussa viikossa.

Niin onko sun tarkoitus saada nesteenpoistolla alkusysäys/motivaatio laihdutukseen? Miten ajattelit sitten laihduttaa? Ei se kolmen päivän ananaskuuri auta jos meinaat jatkaa samalla tavalla sen jälkeen.

Yhteistyössä