Aatamin akka Aktiivinen jäsen 29.06.2010 5 917 0 36 24.08.2010 #1 Haluu jotain uutta ja nyt en löydä kohtaa missä sen vaihtaa. :headwall:
T Tasamaantallaaja Jäsen 07.01.2010 950 0 16 Lahti 24.08.2010 #2 Pitää luoda uusi profiili.Muuten ei näköjään onnistu.En ainakaan minä ole löytänyt mahdollisuutta :|
Aatamin akka Aktiivinen jäsen 29.06.2010 5 917 0 36 24.08.2010 #3 No voi höh. Ja nyt just mä keksin mikä haluan olla. Ei voinut tulla vaikka eilen mieleen niin olis saanut vielä vaihdettua. : /
No voi höh. Ja nyt just mä keksin mikä haluan olla. Ei voinut tulla vaikka eilen mieleen niin olis saanut vielä vaihdettua. : /
feger Tunnettu jäsen 21.09.2004 31 708 918 113 Everywhere 24.08.2010 #4 Minäkin kaipaan entistä nikkiäni. :snotty: Feger on vaan enemmän minun juttu.