Miten saa miehen tajuamaan et on parturin tarpeessa?

Nyt hyviä vinkkejä kehiin. Ukolla alkaa letti rehottaa ja naamaa ei erota enää karvoituksen joukosta, mut ei voi mitään leikata. Okein, pitkän letin saa mun puolesta kasvattaa, mut ku toi naama alkaa muistuttaa jo jotain murmelia, ku vaan silmät enää näkyy. Pitääkö mun kohta leikata sen parta ja viikset ku se nukkuu? :xmas:

Vierain
Otat netistä kuvan parta-colliesta, näytät ukkelille ja kysäiset "oot sitten päässyt uutisotsikoihin"... auttaiskohan? Meillä vähän samaa pulmaa-ajattelin joskus laittaa karvanpostoainetta ukon samppoopuloon .)

Joo, peiliä ei kannata käyttää, koska toi on lajinsa komein yksilö(ainakin omasta mielestä).. Vois olla aika kiva ylläri, jos mä nyt yöllä vaikka vähän vähentäisin sen karvoitusta, ku on huomenna menossa meidän uuden talon kuntotarkastusta tekemään, vois olla muilla ainaki hauskaa :D

meilläs vähän samaa vikaa tuolla miehellä. parta on tiheää ja nopeakasvuista eikä jaksa ajaa. tukka jää helposti rehoittaa jos eí ole mitää työjuttuja tms.
en jaksa enää kommentoida kun se ei auta. :D

mun mies käy niin harvoin parturissa et välillä on kyl aikamoinen röllikkä, mut sit kun tulee parturista niin taas jaksaa katsella ja läähättää sitä :LOL:
Mä varaan sille aina parturin ja sanon koska se on...ei saisi itse sitä aikaiseksi.

Mä alan oikeesti olee vähä epätoivonen. Oon yrittäny niin hyvällä ku pahalla, mut ei. Se on viimeks siistiny naamansa jouluna! Ja se sen parta ei edes kasva mitenkää sexysti, jos edes rajais sitä jotenki mut, haluu näyttää joltain villieläimeltä..

Monkeystyle
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Mä alan oikeesti olee vähä epätoivonen. Oon yrittäny niin hyvällä ku pahalla, mut ei. Se on viimeks siistiny naamansa jouluna! Ja se sen parta ei edes kasva mitenkää sexysti, jos edes rajais sitä jotenki mut, haluu näyttää joltain villieläimeltä..

Sano sille, että simpanssit on erikseen tai ainakin pitäis olla!

ihan uteliaisuuttani, miten parta voi kasvaa sexysti? :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja hassu:

No esmerkiks Hynynen on partansa kanssa aikas sexy :p
Ja jos tota alkaa miettii, ni taitaaki olla ainoo :D

piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:

No esmerkiks Hynynen on partansa kanssa aikas sexy :p
Ja jos tota alkaa miettii, ni taitaaki olla ainoo :D

Ota kone,niin minäkin

Yhteistyössä