Miten saa Joulun tuntumaan Joululta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Merili

Aktiivinen jäsen
04.04.2008
2 014
0
36
Oon ollut töissä kaupassa viimeiset 13 vuotta ja Joulu on sillä tuntunut vaan välttämättömältä pahalta. Kiire, kärttyiset asiakkaat, tungos= rättipuhki jouluaattona yhdeltä. No, nytpä olenkin kotona tuon poitsun kanssa ja pähkäilen tässä kohtaa että miten sitä joulua sitten laittais. Ei kiinnosta materiajoulu ettei käy niin että olen väsyttämässä niitä ketkä töissä on.
Hmmm, jos lähtis siitä että menen kirkkoon kuuntelemaan kauneimpia joululauluja ja jos se kadonnut joulumieli löytyisi sieltä ja tuon pienen pokkiaisen silmistä.
Tää oli kai aika turha, kuhan mietiskelen "ääneen"...

Kanelia pellille ja uuniin. Kasta villasukka Toluun ja heitä sohvan alle. Kas siinä sulle joulukoti. Sitten puuttuu vain ne joululaulut. Tuo kirkko kuulostaa juuri sopivalta.

Niin ja mulle tulee joulumieli jo ihan siitä et odotan sitä niin kovasti ja erityisesti sitä et saa olla yhdessä niiden läheisten ihmisten kans ja vaikka näperrellä vähän jotain askarteluja ja laittaa kynttilät palamaan ja joululaulut soimaan :) Lahjoja käyn jokusen ostamassa ja sitten niiden paketointi onkin aivan ihanaa puuhaa et sekin tuo joulumieltä kun miettii miten joku ilahtuu siitä paketista :)

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Kanelia pellille ja uuniin. Kasta villasukka Toluun ja heitä sohvan alle. Kas siinä sulle joulukoti. Sitten puuttuu vain ne joululaulut. Tuo kirkko kuulostaa juuri sopivalta.

:heart: !
Mun täytyy alkaa lukemaan niksipirkkaa, tuo oli ihana!

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Niin ja mulle tulee joulumieli jo ihan siitä et odotan sitä niin kovasti ja erityisesti sitä et saa olla yhdessä niiden läheisten ihmisten kans ja vaikka näperrellä vähän jotain askarteluja ja laittaa kynttilät palamaan ja joululaulut soimaan :) Lahjoja käyn jokusen ostamassa ja sitten niiden paketointi onkin aivan ihanaa puuhaa et sekin tuo joulumieltä kun miettii miten joku ilahtuu siitä paketista :)

Niin, tuostakin täytyy opetella nauttimaan. Tähän asti kyläilykin on tuntunut työläältä kun vaan olis halunnut kotona omineen ladata akkuja uudenvuoden hulinoita varten. Nyt se kuulostaa....hmmm jopa mielenkiintoiselta vaihtoehdolta :xmas:

Yhteistyössä