A
Apua tarvitseva
Vieras
Siinäpä se kysymys tulikin. Miten homeen saa pois? Tai miten sen saa peitettyä?
Auttakaahan pikaisesti!
Auttakaahan pikaisesti!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
*heittää kosteusvaurioisen talon roskiin*Alkuperäinen kirjoittaja pepa:Heitä surutta roskiin! Mikä ikinä sulla onkin homeessa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meidän pihatuolien pehmusteista. Ja minun mummoni tekemästä ihanasta liinasta joka tulee pöydän päälle pihalla.
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meidän pihatuolien pehmusteista. Ja minun mummoni tekemästä ihanasta liinasta joka tulee pöydän päälle pihalla.
liota piimässä!!! yön yli piimään upotat ja aamulla huuhtelet kunnolla ja sit peret koneessa.
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meidän pihatuolien pehmusteista. Ja minun mummoni tekemästä ihanasta liinasta joka tulee pöydän päälle pihalla.
liota piimässä!!! yön yli piimään upotat ja aamulla huuhtelet kunnolla ja sit peset koneessa.
Juu ja sitten myyt eteenpäin. Omilla lapsilla homeisia ei kyllä käytetä!
Alkuperäinen kirjoittaja mie:No pese nyt ensalkuun...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pesty on mutta ne pisteet ei katoa minnekkään.
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pesty on mutta ne pisteet ei katoa minnekkään.
kokeile sitä piimää!! se oikeesti puhdistaa. vanha kikka.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Täytyy kyllä kokeilla. Aina se on kokeilun arvoista. JA eikun piimää ostamaan. Kuinka paljon sitä piimää tarvii?