miten riitelette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
siis sinä ja puolisosi? :D

tuli vaan mieleen taas ku odottelen et toi ukko herää et päästään spekuloimaan eilistä :kieh:

meillä yleensä menee niin et mä selitän jotain, mies keskeyttää ja vääntelee asiat ja mulla menee jauhot kurkkuun ja saan raivarin ja mökötän :D

Mä esitän asiani suoraan ja ytimekkäästi..ukko koittaa vaan mennä mököttää jonnekkin eikä sano juuta eikä jaata..
Ennenkö oon puol tuntii kävellyt perässä ja jankuttanut sit saatetaan vartti huutaa..
Ja BANG asia on selvä:D

kettuillaan joka asiasta, vedetään sukulaiset ja niiden vääryydet mukaan ja lopulta huudetaan ja sit mökötetään loppu päivä. sit ollaan niin kuin mitään ei ois ollutkaan. ja mies aina sitä mieltä et hänessä ei mitään vikaa.

Mä olen yleensä hiljaa ja odotan että mies huomais ja tajuais mikä mättää. Se EI vain tule luokseni ja kysele mikä mättää ja menee sukset entistä enemmän ristiin. Nyt en anna periksi.

Ollaan yritetty nyttemmin riidellä yhdestä asiasta eikä vetää koko kahdenkymmenen vuoden vitutuksia samassa roikassa.
Välillä asiallisesti vain vähän ääntä korotetaan ja välillä huudetaan kunnolla. Varsinkin mies tykkää saada kunnon raivareita kun sille päälle sattuu. Mun raivarit ei ole kovin pitkäkestoisia.

Meillä riidellään huutamalla. Minä sytyn ja sammun nopeesti. Mies yleensä syttyy, kun minä sammun, joten kun tahti riitelyssä ei ole sama niin riita saattaa jatkua viikkoja. Sen takia koitan syttyä harvemmin :ashamed:

Me riidellään harvoin ja keskustelemalla. Äänensävy voi olla tiukkakin, mutta emme huuda. Ensin yleensä vähän jutellaan, sitten tulee hiljainen hetki, jolloin molemmat miettivät asiaa tahoillaan ja sitten päästään taas keskustelemaan ja tehdään asiassa jonkinlainen päätös/sopimus/kompromissi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mä ripitän ja mies luimistelee hiljaa :headwall: Ei sen kanssa saa rähinää aikaiseksi. Ja kaiken saa lypsää hohtimilla, menee ihan lukkoon riitatilanteissa...

Miulla on tismalleen samanlainen rotjake :D

Yhteistyössä