Miten reagoit kun näet miehen joka on pukeutunut naisten vaatteisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silmä sairastaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

silmä sairastaa

Vieras
Naapuritalossamme asuu nelikymppinen mies. Hän käyttää korkokenkiä. Naisten puseroita ja sellaisia naisten housuja. Rintaliivitkin näkyy selkeästi ohuen paidan läpi. Viimeksi tällä miehellä oli tukka täynnä saparoita. Ja kaiken kruunaa naisten olkalaukku. Hänen tyttöystävänsä on kanssa erikoinen ilmestys, pukeutuu persoonallisesti. Parilla on ikäeroa toistakymmentä vuotta.

Mä reagoin yleensä ihmettelyllä. Ajattelen että miksi mies pukeutuu niin huomiotaherättävästi. Mies on insinööri ja ihan ns. normaalissa duunissa.

No kyllä sellaista ihan väistämättä katsoo vähän pitkään, vaikka minusta onkin epäkohteliasta tuijottaa. Periaatteessa ei häiritse minua millään tavalla, jokainen saa pukeutua siten kuin haluaa. Mutta oma mies jos alkaisi pukeutua mekkoihin niin sitä en ehkä sulattais.

Minä vaan kääntäisin pään toisaalle tiellä kohdatessamme. En viitsisi tuijottaa, en kommentoida ääneen, ei mitään sellaista. Jokainen eläköön oman elämänsä haluamallaan tavalla. Se ei ole multa pois.

Lisään tähän vielä, että itseasiassa tiedän tämmöisen miehen. Jos iloisempaa ja ystävällisempää ihmistä jostain löytyy, niin ihme on. Tämä on itseensä terveellä tavalla tyytyväinen ja se myös näkyy kauas. Hänet tiellä kohdatessani ei siis katsokkaan muualle vaan vastaan hänen iloiseen hymyynsä.

Ei tule nyt mieleen, että olisin nähnyt, mutta toivon, etten ainakaan nauraa alkaisi. Ei se välttämättä ihan helppo asia sekään ole, että on tarve pukeutua naisen vaatteisiin ja lähteä vielä liikkeelle.

Opiskeluaikana muistan, kun olin puhelinkopissa ja mies naisten vaatteissa tuli jonottamaan vuoroaan.
Pelkäsin niin, että olin puhuvinani, vaikka rahat loppu. Odottelin miehen lähtöä.

Nyt luulen, etten reakoisi muuten, kuin vähän pidemmällä katseella :whistle:

Sinänsä en kai sen kummemmin, riippuu miten tyylikkäästi tuon olisi tehnyt. Muista eräänkin kerran, kun olin töissä siivoamassa erästä Helsingin keskustan hotellia. Hotelliin saapui kerroksellinen miehiä ja kun tuota kerrosta siivosin, sieltä poistuikin äärimmäisen upean näköisiä "naisia". Tuli vähän alennuskompleksiakin meikäläiselle siivoojan lookissani :)

En ole ikinä nähnyt.
Mutta en koskaan katso vastaantulijoita,en edes huomaa tuttuja ellei ne hihkaise eli tod.näk. en huomaisi häntäkään...
Mua ärsyttää suunnattomasti ihmiset jotka tuijottaa toisia,mä oon muutamalle kyylälle näyttäny kansainvälisen käsimerkin.

Yhteistyössä