Miten reagoit kun näet miehen joka on pukeutunut naisten vaatteisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silmä sairastaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
antaa kaikkien olla omanlaisiaan,kyllä meitä mitä ihmeempiä tallaajia tänne maailmaan mahtuu.kuhan ei toisia häirii tai satuta,niin mun puolesta ei mitään väliä

Kyllähän tuollaisnen pistää hiukan hymyilyttämään,joskus käy sääliksikin. Täällä Jyväskylässä liikkui pitkään kanaksi pukeutunut mies, joka kyllä käänsi päät.

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Kyllähän tuollaisnen pistää hiukan hymyilyttämään,joskus käy sääliksikin. Täällä Jyväskylässä liikkui pitkään kanaksi pukeutunut mies, joka kyllä käänsi päät.

Jos pukeutuu kanaksi tai naiseksi niin onko se sama asia?
-tai voiko niitä verrata?

En mitään erityistä.
Oon nähny useammankin ja ekan kerran ollessani melko pieni (ala-asteella) kun naapurtalossa asui tälläinen "setätäti".
Eikä viime kerrasta oo kauaa kun samaan dösään tuli vastaava tapaus. Meidän 5v vähän ihmetteli...

Tässä kevään aikana haastateltiin televisiossa Fortumin johtajaa, Sari Baldauf:ia, pukeutuneena perinteiseen miesten liituraitapukuun (eruttäin hyvin hänelle istuvaan). Mieleeni tuli, että olisi jo aika nändä korkean tason miesjohtaja samantapaisessa haastattelussa vapaasti kesämekkoon tai jakkupukuun pukeutuneena korkokengät ja sukkahousut jalassa. Tasapuolisuutta toimittajat.

No eikösse siinä legginssiketjussa käyny selväks et jos sillä on legginssit sielä mekon alla ni ei todellakaan ole OK. !

Alkuperäseen kysymykseen vastaten, reagoin varmaan vähän hymyilemällä.

[QUOTE="vieras";24070981]Ei kai tuossa pukeutumisessa siitä ole kyse, että sukupuoli olis väärä? Eikös ne halua vaan välillä pukeutua naisten vaatteisiin, eikä sen enempää[/QUOTE]

No meinasin tulla muokkaamaan tekstiäni, että kyse voi olla juuri tuosta mainitsemastasikin. Jommasta kummasta, ihan sama, ei sillä ole mitään merkitystä miksi se ihminen pukeutuu niinkuin pukeutuu.

Mun yks kaveri on transu. Jos lähtee yleisille paikoille naiseksi pukeutuneena niin kyllä tuo sit on niin vimpan päälle, että mä jään toiseksi :D En mä tiedä, että se kyllä "arkielämässä" naiseksi pukeutuisi... Kotona kuulemma käyttää usein korkkareita :)

Yhteistyössä