Miten reagoisitte, jos ukkonne vaatisi anaaliseksiä? Ensikertalaiset?

Alkuperäinen kirjoittaja .......:
mutta ei vaan onnistu.joskus vahingossa mennyt aktissa "kakkoseen" ja tuntuu että taju lähtee...en ymmärrä miten toisilla onnistuu...
LIUKUVOIDE on kaiken a ja o!!! Ja pitää olla tarpeeksi rentoutuneessa tilassa. Jos "laittaa vastaan", se tuntuu kivuliaammalta ja hankalammalta.

Oletteko koskaan kokeilleet samanaikaisesti dildoa pimpassa?

ahaa
Outoa jos alkaisi nyt vaatia, kun ei sitä ole parin kokeilun
jälkeen enempää kiinnostanut. Vaikka olen ehdottanut muutaman kerran.
Sanoo aina että toinen reikä tuntuu paremmalta. Ja jos muutenkaan
rupeaa mitään vaatimaan niin ei varmasti saa. Ehdotella voi muttei
vaatia :eek:

pilkku
Alkuperäinen kirjoittaja .......:
mutta ei vaan onnistu.joskus vahingossa mennyt aktissa "kakkoseen" ja tuntuu että taju lähtee...en ymmärrä miten toisilla onnistuu...
Mä en tajuu, miten voi mennä sinne vahingossa. Ei mulla kyllä menis.

Ja ei tungeta edes tarkotuksella mitään. Riittää, ku ne sairaalassa välillä tuuppii sinne jos sun jotakin tähystimiä, ei tunnu hyvältä. Mut ei mun miestä edes kiinnostas.

Heh heh
Ei ehtinyt vaatimaan kun itse ehdotin. Onko vaikea käsittää että jotkut ihan oikeasti tykkää siitä? Siis naiset. Paljon vaan liukkaria ja varovasti, paljon parempaa kuin A-rappuun...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heh heh:
Ei ehtinyt vaatimaan kun itse ehdotin. Onko vaikea käsittää että jotkut ihan oikeasti tykkää siitä? Siis naiset. Paljon vaan liukkaria ja varovasti, paljon parempaa kuin A-rappuun...
ei sitä ole vaikea käsittää että joku tykkää siitä, mutta kaipa jokainen (sekin joka ei tykkää eli näköjään valtaosa saa sanoa ettei tykkää....) multa on myös turha tulla mitään vaatimaan (ja toivottavasti muiltakin itseään kunnioittavilta naisilta) mutta jos tulee pyytämään niin luultavasti suostuisin jos se olis muka niin miellyttävää...Muutaman kerran olen kokeillut ja hiukan erikoistahan se on. Peräsuoli on mun mielestä ulostamista varten...mutta kai sitä jotain voi tehdä toisenkin mieliksi, jos ukko pysyis sit tyytyväisenä.

PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei sitä ole vaikea käsittää että joku tykkää siitä, mutta kaipa jokainen (sekin joka ei tykkää eli näköjään valtaosa saa sanoa ettei tykkää....) multa on myös turha tulla mitään vaatimaan (ja toivottavasti muiltakin itseään kunnioittavilta naisilta) mutta jos tulee pyytämään niin luultavasti suostuisin jos se olis muka niin miellyttävää...Muutaman kerran olen kokeillut ja hiukan erikoistahan se on. Peräsuoli on mun mielestä ulostamista varten...mutta kai sitä jotain voi tehdä toisenkin mieliksi, jos ukko pysyis sit tyytyväisenä.
Mun mies sanoi, ettei se tunnu yhtä hyvältä ku pimssi.

Onko vaikea käsittää, että kaikki eivät sitä halua? Exit only!!!

Yhteistyössä