LIUKUVOIDE on kaiken a ja o!!! Ja pitää olla tarpeeksi rentoutuneessa tilassa. Jos "laittaa vastaan", se tuntuu kivuliaammalta ja hankalammalta.Alkuperäinen kirjoittaja .......:mutta ei vaan onnistu.joskus vahingossa mennyt aktissa "kakkoseen" ja tuntuu että taju lähtee...en ymmärrä miten toisilla onnistuu...
joo,ei varmaan noin onnistukaan..Alkuperäinen kirjoittaja .......:mutta ei vaan onnistu.joskus vahingossa mennyt aktissa "kakkoseen" ja tuntuu että taju lähtee...en ymmärrä miten toisilla onnistuu...
Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Hakisin leikkuulaudan ja sen paksuteräisen puukon, pyytäisin vehkeen leikkulaudalle, leikkaisin veke ja käskisin sullomaan sen omaan ahteriinsa :x :/ :xmas:
Mä en tajuu, miten voi mennä sinne vahingossa. Ei mulla kyllä menis.Alkuperäinen kirjoittaja .......:mutta ei vaan onnistu.joskus vahingossa mennyt aktissa "kakkoseen" ja tuntuu että taju lähtee...en ymmärrä miten toisilla onnistuu...
voiko p.erseeseen n.usasu olla herkkua..? kaipa vetelet ulos tippuvat p.askatkin jokapäiväisenä herkkuna.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:No en sen kummemmin mitään, jokapäiväistä herkkua meillä
hehehehe! tiukka muija! oikea asenne!Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Hakisin leikkuulaudan ja sen paksuteräisen puukon, pyytäisin vehkeen leikkulaudalle, leikkaisin veke ja käskisin sullomaan sen omaan ahteriinsa :x :/ :xmas:
Näin juuriAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Kaikille vaatimuksille mä sanon aina ei. Toivottavasti muutkin.
ei sitä ole vaikea käsittää että joku tykkää siitä, mutta kaipa jokainen (sekin joka ei tykkää eli näköjään valtaosa saa sanoa ettei tykkää....) multa on myös turha tulla mitään vaatimaan (ja toivottavasti muiltakin itseään kunnioittavilta naisilta) mutta jos tulee pyytämään niin luultavasti suostuisin jos se olis muka niin miellyttävää...Muutaman kerran olen kokeillut ja hiukan erikoistahan se on. Peräsuoli on mun mielestä ulostamista varten...mutta kai sitä jotain voi tehdä toisenkin mieliksi, jos ukko pysyis sit tyytyväisenä.Alkuperäinen kirjoittaja Heh heh:Ei ehtinyt vaatimaan kun itse ehdotin. Onko vaikea käsittää että jotkut ihan oikeasti tykkää siitä? Siis naiset. Paljon vaan liukkaria ja varovasti, paljon parempaa kuin A-rappuun...
Mun mies sanoi, ettei se tunnu yhtä hyvältä ku pimssi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei sitä ole vaikea käsittää että joku tykkää siitä, mutta kaipa jokainen (sekin joka ei tykkää eli näköjään valtaosa saa sanoa ettei tykkää....) multa on myös turha tulla mitään vaatimaan (ja toivottavasti muiltakin itseään kunnioittavilta naisilta) mutta jos tulee pyytämään niin luultavasti suostuisin jos se olis muka niin miellyttävää...Muutaman kerran olen kokeillut ja hiukan erikoistahan se on. Peräsuoli on mun mielestä ulostamista varten...mutta kai sitä jotain voi tehdä toisenkin mieliksi, jos ukko pysyis sit tyytyväisenä.Alkuperäinen kirjoittaja Heh heh:Ei ehtinyt vaatimaan kun itse ehdotin. Onko vaikea käsittää että jotkut ihan oikeasti tykkää siitä? Siis naiset. Paljon vaan liukkaria ja varovasti, paljon parempaa kuin A-rappuun...
Niin varmaan vahingossa joo...Alkuperäinen kirjoittaja .......:mutta ei vaan onnistu.joskus vahingossa mennyt aktissa "kakkoseen" ja tuntuu että taju lähtee...en ymmärrä miten toisilla onnistuu...
Onko vaikea käsittää, että kaikki eivät sitä halua? Exit only!!!Alkuperäinen kirjoittaja Heh heh:Ei ehtinyt vaatimaan kun itse ehdotin. Onko vaikea käsittää että jotkut ihan oikeasti tykkää siitä? Siis naiset. Paljon vaan liukkaria ja varovasti, paljon parempaa kuin A-rappuun...