Miten reagoisitte, jos ukko painostaisi anaaliseksiin?

• Viestiketjun aloittaja "VieraS"
  • Ensimmäinen viesti
"VieraS"
On puhunut jo kauan, alkaa tuntua suoranaiselta painostamiselta :(
kun en tiedä olenko valmis kokeilemaan, kun ei meillä ole sitä koskaan harrastettu.
Saako nainen siitä oikeasti nautintoa/kiksejä?
Voiko siitä koitua ongelmia myöhemmin ripulin tms. muodossa?

TeflonHate
Ei siitä mitään ongelmia seuraa jos sen oikein tekee, mutta muuten on väärin että painostaa. Ota netistä selvää (muuten kuin kyselemällä täällä) ja mieti sitten haluutko sitä vai et. Jo tuo että painostaa, antaa ukostasi todella negan kuvan. Miten hän painostaa?

Minkä ikäinen olet?

ahhaaa
Jätin sen (11v yhdessä). Tosin monista muistakin syistä mutta tuo painostaminen oli yksi. Mihinkään ei tarvitse seksissä suostua mikä itsestä tuntuu epämiellyttävältä.

..
Niin ja juu, painostamiseen en suostuisi. Suostuin, koska mulle oli ihan sama ja itsekin uteliaisuuttani halusin kokeilla. Riippuu painostamisesta.. Yrittääkö suostutella vai miten painostaa? Ylipäätään jos aihe alkaa ahdistaa niin en suostuisi.

Ex-avomies puhui anaaliseksistä siinä määrin, että jossakin vaiheessa se alkoi tuntua musta painostukselta. Säännöllisin väliajoin siitä puhui, tiesi kyllä miten suhtaudun asiaan. Lopulta oli ostanut liukkaria ja esitteli sitä mulle sanoen, että "tätä ei tartte sitten yhtään säästellä, ei se satu, usko pois". Silloin katkesi kamelin selkä eikä äijä koskaan enää sen jälkeen ottanut asiaa puheeksi.

"VieraS"
Ei siitä mitään ongelmia seuraa jos sen oikein tekee, mutta muuten on väärin että painostaa. Ota netistä selvää (muuten kuin kyselemällä täällä) ja mieti sitten haluutko sitä vai et. Jo tuo että painostaa, antaa ukostasi todella negan kuvan. Miten hän painostaa?

Minkä ikäinen olet?
36 v. Ottaa asian puheeksi viikottain, vaikka olen selvästi sanonut, että suhtaudun asiaan epäilevästi, enkä välttämättä halua moista kokeilla. Muuten ei ole "negatiivinen", kohtelee mua hyvin ja kaikki menee hyvin kotona

"Heh"
Lupaisin hövelisti tunkea miehen perseeseen vaikka vesimelonin jos niin haluaisi. Itse en halua peräsimeeni mitään sinne kuulumatonta, ja onneksi ei mieskään ole ehdotellut moisia. Jos et halua niin et halua. Oma on ahterisi.

Pasparturi
Ex-avomies puhui anaaliseksistä siinä määrin, että jossakin vaiheessa se alkoi tuntua musta painostukselta. Säännöllisin väliajoin siitä puhui, tiesi kyllä miten suhtaudun asiaan. Lopulta oli ostanut liukkaria ja esitteli sitä mulle sanoen, että "tätä ei tartte sitten yhtään säästellä, ei se satu, usko pois". Silloin katkesi kamelin selkä eikä äijä koskaan enää sen jälkeen ottanut asiaa puheeksi.
Niin siis mitä tapahtui? Koititteko kerran vai sanoiko suorat sanat?

"vieras"
En tykkäis kyllä yhtään. Ja jos en itse haluaisi ja sanoisin sen miehelle, niin sen jälkeen asiasta ei tarvitse puhua.

Meillä on kokeiltu kertaalleen (RUNSAASTI LIUKKARIA), oli ihan jees, mutta en kyllä sellaisia kiksejä saanut että tarvitsee uudestaan kokeilla. Ehkä joku päivä, mutta ei tule koskaan kyllä kuulumaan säännölliseen seksielämäämme. Mieheni ei ole koskaan siihen painostanut eikä tuon kerran jälkeen ole edes ehdotellut, tietää kyllä että aloite siihen tulee minulta jos tulee :)

"huoh"
Ei koetettu. Mesosin harvinaisen vittuuntuneena, että jos persettä täytyy saada, hakee sitä muualta ja pakkaa romunsa samalla. Meni jakeluun B)
Ihana asenne. Oikein kunnon voimaistunut palstafemakko ja keittiöjyrä.

"Vittu mä kato näytin sille äijälle kaapin paikan, eipähän tuu saatana pyytämään mitään enää"

Varmaan todella upeaa olla parisuhteessa tuollaisen ihmisen kanssa ja investoida ja nähdä vaivaa itsekin sen suhteen eteen.

"vieras"
[QUOTE="huoh";27275896]Ihana asenne. Oikein kunnon voimaistunut palstafemakko ja keittiöjyrä.

"Vittu mä kato näytin sille äijälle kaapin paikan, eipähän tuu saatana pyytämään mitään enää"

Varmaan todella upeaa olla parisuhteessa tuollaisen ihmisen kanssa ja investoida ja nähdä vaivaa itsekin sen suhteen eteen.[/QUOTE]

No tuskin viikatekaan nyt ensimmäisestä pyynnöstä kehottanut etsimään persettä muualta! Kysehän on siitä, että jos nainen sanoo ei, niin miltä tuntuu jos mies vaan jatkaa vonkaamista.

zup
Jos mua painostetaaan, mitään ei heru. Ihan vaan periaatteesta. Mutta multa on moista pyydetty ja suostuinkin, vaikka en mitenkään riemusta hihkunutkaan. Luotin siihen, ettei homma onnistu, mies kolkuttelee takaovella aikansa ja kyllästyy, kun ei pääse sisään. Kävikin niin, että olin niin varma siitä, että juttu ei mitenkään voi onnistua, että mua ei jännittänyt yhtään. Edes persereiän kohdalta - ja hemmetti sentään, sisään meni. Jälkikäteen mä olen harmitellut lähinnä sitä, ettei mun naamasta ole valokuvaa sillä hetkellä, kun se tapahtui. :LOL:

Se tuntui lähinnä paskahädältä, ei sattunut, mutta ei kiihottanutkaan. Myöhemmin mä kyllä olen oppinut jopa pitämään siitä, joskaan en erikseen moista pyydä. Mitään ongelmia ei ole koitunut, mutta sen olen huomannut, että jos mies laukeaa peppuun, mulla on seuraavana aamuna vatsa vähän vetelällä.

Kondomin kanssa ollaan kokeilu kerta ja SE sattui. Siinä hiivatin kondomissa oli jotain juomuja tai muuta kuviointia, ai saatana.

[QUOTE="huoh";27275896]Ihana asenne. Oikein kunnon voimaistunut palstafemakko ja keittiöjyrä.

Varmaan todella upeaa olla parisuhteessa tuollaisen ihmisen kanssa ja investoida ja nähdä vaivaa itsekin sen suhteen eteen.[/QUOTE]

Ommuute :heart: Vaan kuvitellaanpa tilanne siten, että minä olisin siinä suhteessa alkanut vaatia kimppaseksiä, alkuun varovasti ja ohimennen ja jatkuvasti lisännyt kertoja, jolloin otan asian esille. Toinen on jatkuvasti kiusaantunut ja välttelevä, osoittaa sanoin ja elein, ettei asia edelleenkään kiinnosta, mutta minä se jatkan paasaamista ja puhun, miten kaverikin harrastaa miehensä kanssa kimppujuttuja ja kyllä senkin mies tykkää, varmasti tykkäisit sinäkin hei! Lopulta toisin näytille lehti-ilmoituksen, jossa mies hakee paria kimppajuttuihin ja tokaisisin, että tässä nyt olisi yksi, sopiiks hei että mä soitan. Miehen räjähdettyä itkunsekaiseen huutoon voinkin sitten tuomita toisen kompromissikyvyttömäksi kusipääksi.

Vai miten se meni :)

zup

No jos sun akkasi/ukkosi haluaisi välttämättä änkeä vaikka lastun inkivääriä sun virtsaputkeen/perseeseen ja sä et haluaisi, olisiko kiva, jos toinen jankaisi alvariinsa inkivääri ja kuorimaveitsi valmiina ja vaatisi saada kokeilla?

"simo"
[QUOTE="vieras";27275904]No tuskin viikatekaan nyt ensimmäisestä pyynnöstä kehottanut etsimään persettä muualta! Kysehän on siitä, että jos nainen sanoo ei, niin miltä tuntuu jos mies vaan jatkaa vonkaamista.[/QUOTE]

Naiset ovat aina syyttämässä miehiä keskusteluhaluttomuudesta. Sitten jos mies haluaa kertoa seksitoiveistaan ja neuvotella niiden toteuttamisesta, äijä tyrmätään tai laitetaan pihalle.

Yhteistyössä