Miten reagoisit, kun aamulla herätessäsi olisit muuttunut tämän mittaiseksi ja painoiseksi..?

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
??
Aamulla heräisit ja...

- olisit 168 cm pitkä
- painaisit 60 kg
- kuppikokosi olisi 80AA
- tukkasi olisi paksu ja tummanruskea
- silmäsi olisivat ruskeat

Millainen reaktiosi olisi? :D

LLM
Aamulla heräisit ja...

- olisit 168 cm pitkä
Jee!
- painaisit 60 kg
Jee!
- kuppikokosi olisi 80AA
Voi v..
- tukkasi olisi paksu ja tummanruskea
Mulla on aika paksu ja tumma tukka.
- silmäsi olisivat ruskeat
Mulla on ruskeat silmät.

"asdf"
Kuppikoko ei oikeestaan kiinnosta mua, aina voi laittaa täytettä jos siltä tuntuu, tukanväri vaihtuis tummempaan, samoin kuin silmienväri. Mutta olisin liian melkein 10 kiloa liian iso..En tykkäis yhtään, oisin mielummin vaikka kalju

mun reaktio
Pituus ja paino ois hyvät, melkein samat kuin nykyään. Kuppikoko ois vähän liian pieni ja tuntuis varmaan oudolta. Hiukset kuulostaa ihanilta ja ois kiva kun ei tarvis värjätä ikinä. Silmistä en varmaan tykkäis, kun jäisin kaipaamaan omia vihreitä silmiäni.

Ulkonäkö ei lie lopulta oleellinen asia ihmisessä, mutta kyllä se sopeutumista vaatisi näyttää aivan muulle kuin sille mitä itse ajattelee itsekseen eli vaikka kuvattu hahmo on varmasti kovin viehättävä niin pysyn mieluummin (epäilemättä vähemmän viehättävänä) itsenäni.
:)

"..."
Enpä olisi kamalasti muuttunut. Sentin häviämistä pituudesta tuskin huomaisi eikä muutaman kilon painonnousuakaan. Rinnat vain olisivat pienemmät, silmät eri väriset ja hiukset muuttuneet ohuista paksuiksi.

Kyllä kai sitä kuitenkin säikähtäisi, jos yhtäkkiä peilistä tuijottaisi eri näköinen ihminen. Silmien värin ja tissien puuttumisen huomaisin varmasti ekana.

"jaa"
Olisin pitempi- ihan kiva, vaikka tyytyväinen olen näinkin
Painaisin enemmän- tuohon pituuteen varmaan just sopiva
Tissit olis pienemmät- harmi
Hiukset olis tummemmat- ok
ruskeat silmät- tykkään kyllä näistä vihreistäni

Yhteistyössä