Miten reagoisit jos saisit mieheltä lahjaksi koruja ja merkkivaatteita 10 000 eurolla?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mulla pyöris sama ajatus päässä...

Ja kyllä mä olisin moisesta tosi hämmentynyt:oops:... Mun päällä ei näe koruja eikä merkkivaatteita, joten mulle jo ihan ajatuksena olisi jotenkin outo:notworthy:.. Mieluummin niin että tuo summa menisi yhteiseen hyvään ja hemmotteluun, josta kummatkin tykkäisivät ja nauttisivat:)
Juuri näin, ollaan ihan kuule samoilla (senssi) linjoilla tään asian suhteen:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Aika jännää..täälläkö ei saa eikä voi vastata enää kellekään:confused:? Kun menee enkuks modejen hyväksyttäväksi..?
Joku uus juttu heiltä vai?

No mutta sille vierailijalle joka ehdottelee ja muka tuntuu tietävän mutulla mm.munkin seksileluista ja niiden käyttämisistä niin... Aina on kiva huomata ihminen äärivilkkaalla mielikuvituksella ja joja jakaa mielikuvituksen tuotteitaan ympäriinsä ja jopa niin että ko.ihminen itekin uskoo niihin:)
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777
vierailija
En odota vastalahjaa enkä halua, että rakastamani lahjan saanut nainen häpeilee tai tuntee olonsa kiusaantuneeksi. Haluan, että nainen on kiitollinen ja käyttää lahjaksi saamiaan vaatteita ja koruja ym.
Voit toivoa, että se on kiitollinen, mutta et voi vaatia, että se lahjoja käyttäis. Tai ei kannata. Se saattaa ostaa sulle jonkin muikelis- porovillapaidan ja vaatia sen sun päälle ihan julkisilla paikoilla. Olishan se varmasti ihan kiva vähän välkkyä keskikesän yöttömässä yössä...:sneaky:
 
En odota vastalahjaa enkä halua, että rakastamani lahjan saanut nainen häpeilee tai tuntee olonsa kiusaantuneeksi. Haluan, että nainen on kiitollinen ja käyttää lahjaksi saamiaan vaatteita ja koruja ym.
Ihan varmasti käyttääkin mutta otapa huomioon sellainenkin asia että välttämättä sillä naisella ei ole aiempaa kokemusta moisesta yltäkylläisestä lahjoilusta ja hemmottelusta, jolloin on ihan oikeutettuakin olla moisesta kertarysäytyksestä hitusen ymmällään ja hämillään:)... Anna aikaa ja ymmärrystä, ja ihan puhdasta läsnäoloakin hemmotteluksi
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En odota vastalahjaa enkä halua, että rakastamani lahjan saanut nainen häpeilee tai tuntee olonsa kiusaantuneeksi. Haluan, että nainen on kiitollinen ja käyttää lahjaksi saamiaan vaatteita ja koruja ym.
Ajatuksena kaunis, mutta en ole tottunut sellaseen hellittelyyn ja ilahdun ja hämmennyn ihan pienistä asioista...koruja en käytä, kissa repis kaulasta riimut alta aikayksikön ja korviksiin en ikinä tottunut...
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Olisin kiukkuinen, mä oisin tuolla summalla lähteny mieluummin perheen kanssa Italiaan. :cautious: Tai hommanu pihalle jotain huvila&huussi -tyylin systeemiä.

Jos tulot ei ole kuin Kimi Räikkösellä, niin ei noin isoja yllärilahjoja parisuhteessa sais tulla, koska meillä on yhteinen talous, vaikka on eri tilit. Ehkä joku ruusupuska tai hotelliyö kävis ex tempore -lahjasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja r0s
Mä osaan ostaa ihan ite vaatteeni.
Jep:)
Ja vaikka toinen kuinka luulisi tietävänsä esim.toisen vaatemaun niin aika riskialtista moinen... Ja toisaalta mun mielestä toi ois myös osin loukkaavaakin, että ostelis ja antelis kalliita merkkivaatteita..toihan ois sitten meleko suoraa vihjausta siitä ettei ole omilla vaatteillaan ja persoonallisuudellaan kuitenkaan kelvannut...(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Juu ja ois kamala jos mun mies ostais mulle vaatetta ja vielä monella tonnilla...:eek: Sillä on naisten vaatteiden ostamisessa sama maku kuin äidillään...
Tuota ongelmaa mulla ei olisi. Jos mies kävisi ostoksilla, ois mulla viisi lyhythihaistaja viisi pitkähihaista prikulleen samanlaista mustaa ihonmyötäistä paitaa, viidet piukat mustat housut ja viisi piukkaa mustaa minihamettta. Ja parit uudet New Rockin saappaat.
 
r0s
Jep:)
Ja vaikka toinen kuinka luulisi tietävänsä esim.toisen vaatemaun niin aika riskialtista moinen... Ja toisaalta mun mielestä toi ois myös osin loukkaavaakin, että ostelis ja antelis kalliita merkkivaatteita..toihan ois sitten meleko suoraa vihjausta siitä ettei ole omilla vaatteillaan ja persoonallisuudellaan kuitenkaan kelvannut...(n)

Tää muuten tuli kanssa mieleen.

Mun ego kestää elää vaikka tokmannin rytkyissä. Tuntisin itseni tosi typeräksi jos yllä ois jotain snobahtavaa.
 

Yhteistyössä