Miten ratkaisette sen, kumman vanhemmilla vietätte JOULUN,jos välimatkaa paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VoihanJoulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me asutaan miehen työn vuoksi paikkakunnalla, josta on 350 kilometriä toiseen mummolaan ja 500 kilometriä toiseen. Ollaan ratkaistu asia niin, että ollaan joka toinen jouluaatto toisessa mummolassa ja joka toinen toisessa. Joulupäivänä tai joulunpyhien jälkeen ollaan vaihdettu paikkakuntaa, vähän riippuen siitä ollaanko itse oltu välipäivät vapailla vai ei. Molemmissa mummoloissa ollaan siis joulun aikaan vierailtu, onneksi ovat edes vähän samalla suunnalla :)

Järjestelmä toimii hyvin nyt seitsemättä joulua :)

me olemme kotona. koko lapsuuteni olen viettänyt joulut perheeni (äitini, isäni ja sisarusteni) kanssa. nyt minulla on oma perhe, jonka kanssa vietän joulua. molempien vanhemmat ovat halutessaan tervetulleita käymään täällä. Minä en lähde raahaamaan perhettäni+tavaroita monen sadan kilometrin päähän parin päivän takia.

Me ollaan tähän asti oltu vuorotellen ja oltu sitten uusi vuosi siellä, missä ei oltu jouluna. Nyt mennään aatoillaksi mun vanhempien luo, kun asuvat tuossa 10km päässä. Tän vuoden jälkeen mä olisin valmis viettämään joulut ihan oman perheen kesken kun lapsia on sillon neljä. Tuo mies vaan voi olla eri mieltä...

Yhteistyössä