Miten pyytää kummiksi ennen vauvan syntymää tai jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamamin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli yksi lapsuudenystävä, jota en ollut nähnyt seitsemään vuoteen. Harmitti, sillä olin itse jättänyt yhteydenpidon. Kun kuopus syntyi, laitoin sairaalasta viestin, että meille syntyi toinen tyttö. tuletko kummiksi? Oli valtavan ilahtunut, ja just äskettäin, kun nähtiin, puhuttiin, että se kummiksi pyyntö oli niin ihana juttu, kun saatiin sillä elvytettyä vanha ystävyytemme.

Esikoisenkin kummiksi pyysin vanhan ystävän, jota en ollut nähnyt moneen vuoteen, mutta kaivannut kovasti. On ihanaa huomata, että aidot ystävät kestävät vuosienkin tauon.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mun lapsuudenkaveri sanoi tulevansa sitten kummiksi kun kerroin olevani raskaana.. Olin vaan että no, joo..?

.

Nää on muuten kivoja juttuja. Mites siinä sanot ettei se ny oikein käy (siis jos ei käy), loukkaamatta toista kuitenkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mun lapsuudenkaveri sanoi tulevansa sitten kummiksi kun kerroin olevani raskaana.. Olin vaan että no, joo..?

.

Nää on muuten kivoja juttuja. Mites siinä sanot ettei se ny oikein käy (siis jos ei käy), loukkaamatta toista kuitenkaan...

Joo, ja ei siinä mitään, varmaan olisinkin pyytänyt... Mutta olisi hemmetti sentään odottanut että pyydän! Ja veti herneet nenuun kun ei päässyt sylikummiksi.. Poika 4,5 kk ja monta kertaa kummia nähnyt? öö.. kolme?

Yhteistyössä