Miten pukisit lapset kevätjuhliin, entä itsesi, mitä miehesi pukisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jkjhjkjk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päiväkodin kevätjuhlissa tytöillä on ollut kauniit juhlamekot, pojilla suorathousut, kauluspaidat kravatit/rusetit. Itselläni mekko tai hame ja nättiyläosa. Miehellä suorathousut, kauluspaita ja kravatti. Näillä on menty myös koulunkevätjuhliin.

Laittaisi hameen tai mekon. Vaihtoehtoisesti joku kauluspaita ja vaikka mustat housut.

Lapsille kauluspaidat ja suorat housut tai sitten tavallisemmat, mutta siistit housut. Kravaatit tai rusetit kaulaan ja miehellä olisi aika varmasti puku vähän riippuen paikasta tai vähintäänkin kauluspaita ja siistit housut, jos kylmä niin jokin pikkutakki. (ei mitään farkkuja kenelläkään)

Viimeksi muokattu:
Laittaisi hameen tai mekon. Vaihtoehtoisesti joku kauluspaita ja siistit housut.

Lapsille siistit kauluspaidat ja suorat housut tai sitten tavallisemmat, mutta siistit housut. Kravaatit tai rusetit kaulaan ja miehellä olisi aika varmasti puku vähän riippuen paikasta tai vähintäänkin kauluspaita ja siistit housut, jos kylmä niin jokin pikkutakki. (ei mitään farkkuja kenelläkään)

Hiukan olisi, ainakin miehes, ylipukeutunut, en muista että olisin yhdelläkään iehellä opettajien lisäksi eilen nähnyt kevätjuhlassa pukua päällä...

Meillä ei ole koskaan päiväkodilla mitään kevätjuhlia ollut, tai ryhmishän tuo on. Kouluun poika on laittanut kauluspaitaa, liiviä, rusetin ja suorat housut. Tyttö juhlamekon (tänä vuonna tylliä) ja boleron.

Mies oli koulun päättäjäisissä ja päällä oli suorat housut ja kauluspaita.
Minä olin työpaikkani päättäjäisissä (yläkoulu) ja juhlavaan mekkoon ja boleroon pukeuduin.

[QUOTE="juu";29968101]Hiukan olisi, ainakin miehes, ylipukeutunut, en muista että olisin yhdelläkään iehellä opettajien lisäksi eilen nähnyt kevätjuhlassa pukua päällä...[/QUOTE]

Näki meillä pukuja kun oli päiväkodin kevätjuhla, ei olisi ollut ollenkaan ylipukeutunut. Puki silloin siis kauluspaidan, pikkutakin ja siistit housut kun puntaroi puvun ja niiden välillä. Sitäpaitsi sehän tuntuisi vaan hyvältä jos olisi se hienoimmin laittautunut. :D Harmi vaan ei onnistu kun on muitakin. :xmas: Huono itsetunto jos joutuu kauheesti miettimään "oonko liian hieno, erotunko positiivisesti?" kuhan nyt ei hääpukua ole laittamassa (hehee) Näin ajattelen.

Mun 12v likka saa laittaa mitä haluaa (kunhan on ehjät, puhtaat ja asialliset vaatteet). Jotkut tytöt olikin sille mussuttaneet, kun ei ollut röyhelömekkoa päällä. Mieskin pukee niinkuin itse haluaa. Minä laitan jotain siistiä, mitä satun keksimään.

Viimeksi muokattu:
Pojat menee puvuissa ja tyttöset mekoissa.:)
Jalkineita ja kampauksia myöden kaikki on juhlallista.

Pojalle siistit farkut ja kauluspaita. Miehelle siistit farkut ja kauluspaita. Itselle joku polvipituinen mekko ja kiilakorot tms.

Jos kyseessä valmistujaiset, niin sitten miehille puvut päälle.

Lapselle jotkut siistit housut ja kauluspaita. Minä ja mies pukeuduttaisiin sellaisiin perussiisteihin vaatteisiin, joissa töissäkin käydään eli minulla suorat housut ja joku neule tms. siisti yläosa ja miehellä varmaan suorat housut, kauluspaita ja pikkutakki, ei ehkä krakaa kuitenkaan. Voisin minä mekonkin laittaa, jos sopiva kaapista löytyisi ja sää olisi hyvä, mutta kevätjuhlia varten en juhlavaatteita kävisi varta vasten ostamassa kuin korkeintaan lapselle.

Pojille puen yleensä noihin juhliin siistit housut ja siistin paremman paidan. Itsellänikin oli siistit vaaleat housut ja paita. Päiväkodin juhlaan laitoin tänä vuonna mekon, kun oli lämmin ilma ja perheemme viimeinen kevätjuhla päiväkodissa lasten osalta. Omalta osaltani juhlat eivät varmaan våhään aikaan lopu.

Aika laidasta laitaan oli eilen vaatetus koulun kevätjuhlassa. Jotkut tuli paikalle lenkkivaatteissa ja toisilla näytti olevan parhaimmat päällään.

Yhteistyössä