L
"lilly"
Vieras
Olen menossa erittäin tärkeään työtilaisuuteen, jossa haluan olla edukseni. Ongelma vain on se, että tilaisuus ei ole mikään varsinainen "juhlapuku" -tilaisuus, vaan vaatetuksen pitäisi olla tyyliin "smart casual" - vaikeaa!! Pitäisi siis olla riittävän tyylikäs/särmä/huoliteltu, mutta ei missään tapauksessa YLIpukeutunut. Eli haluan näyttää siltä, kuin voisin pukeutua näin vaikka joka päivä 
Kalastajan vaimon tietyt tyylisuunnat miellyttää, harmaa sopii minulle hyvin värinä. Jotain harmaata neuletta, jota asustaa jotenkin? Särmä käsilaukku/kengät? Tykkään yksinkertaisista linjoista, ei mitään hörhelöitä tai guess-blingblingiä. Eikä myöskään epämukavia/liian antavia leikkauksia.
Vartaloltani olen normaali, keskimittainen ja sopusuhtainen, ei mitään liikoja "ulokkeita"
Ehdottakaa asuja ja tyylejä, kuviakin saa laittaa! Kiitos!!
Kalastajan vaimon tietyt tyylisuunnat miellyttää, harmaa sopii minulle hyvin värinä. Jotain harmaata neuletta, jota asustaa jotenkin? Särmä käsilaukku/kengät? Tykkään yksinkertaisista linjoista, ei mitään hörhelöitä tai guess-blingblingiä. Eikä myöskään epämukavia/liian antavia leikkauksia.
Vartaloltani olen normaali, keskimittainen ja sopusuhtainen, ei mitään liikoja "ulokkeita"
Ehdottakaa asuja ja tyylejä, kuviakin saa laittaa! Kiitos!!