Miten pukeutua helteellä hautajaisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hame saa olla, mitään minaria tuskin on sopivaa laittaa. Vaikka joku perusmusta puolipitkä. Jonkun siistin mustan paidan laittaisin, lyhythihaisen vaikka jos kova helle mutta asiallisen.

mä ostin just hautajaisiin mekon joka on hieman yli polvien. tarkasti etsin semmosen mekon mikä peittää polvet ja sitten kotona tajusin, että onko etikettien vastaista, että hautajaisissa on olkapäät paljaat? Eli mekko on musta polvien yli ulottuva, joka kuitenkin paljastaa olkapäät, pitääkö mun nyt ostaa sit joku huivikin vielä tuohon?

Alkuperäinen kirjoittaja janna:
mä ostin just hautajaisiin mekon joka on hieman yli polvien. tarkasti etsin semmosen mekon mikä peittää polvet ja sitten kotona tajusin, että onko etikettien vastaista, että hautajaisissa on olkapäät paljaat? Eli mekko on musta polvien yli ulottuva, joka kuitenkin paljastaa olkapäät, pitääkö mun nyt ostaa sit joku huivikin vielä tuohon?

Ohut huivi harteille.

Musta hautajaisissa polvien ja olkapäiden pitää olla peitossa, mielellään kyynärpäätkin. Oon vissiin sen verran vanhanaikainen... Capreja en silti laittaisi, ei ole must tarpeeksi juhlavat.

Yhteistyössä