Miten pukeudut kotonasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotirotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotirotta

Vieras
Millaisissa vaatteissa vietät koti-iltaasi?
Farkuissa, kalsareissa vai täydessä baaritällingissä koko ajan valmiina radalle?
Onko meikit naamassa?

Itse olen leppoisasti t-paidassa ja pitkissä kalsareissa. Jos vieraita pukkaa niin saatan vetäistä jotkut collarihousut.
Vaimo ja lapset on samoilla linjoilla eli kevyesti puettuna. Pienin tykkää enempi hillua vaippasillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
jossain collegehousuis tai yöhousuis ja t-paidas...
Meil ei kukaan oo kotona farkut jalas, ellei siis oo vieraita...

Meillä on mieskin aina farkuissa :D
Kumpikaan ei omisteta muunlaisia housuja, paitsi mulla on kahet yökkärinhousut (joita pidän ainoastaan nukkuessa)

yleensä toppi/rintsikat ja farkut/koti-housut. Ripsarit tulee sutaistua naamaan joka aamu vaikka ihan kotiäitinä olen, eli periaatteessa aika lähtövalmiina jos vahingossa kutsu kävisi :D

Olohousuissa ja todennäköisesti samassa pitkähihaisessa kun lähtisin uloskin tai vaihtoehtoisesti yöpaita päällä. Jos keskellä päivää, niin meikit todennäköisesti on naamassa ja tukka laitettuna, jos olen jossakin käynyt, tai menossa käymään jossakin jossain vaiheessa.

Ikinä en jaksa meikata. kotona olen yleensä kalsareissa ja jossain trikoopaidassa. jos lähden jonnekin, vedän housut päälle. hiukset saavat hapsottaa mihin tykkäävät, niiden kanssa en ala taistelemaan!

Mustissa trikoissa, aika väljässä paidassa, meikissä ilman huulipunaa ja hiukset laitettu. Siitä on helppo vaihtaa farkut ja parempi paita plus huulikiilto, kun lähtee johonkin.

Jos en lahde mihinkaan koko paivana niin en meikkaa. Tukka on klipsilla kiinni taikka nutturalla.
Yomekko paalla tai jotku lokohousut ja toppi. Talla hetkella toppi + alushousut + villasukat on mun asuste :D

Collegehousut yleensä, paita on usein t-paita tai sitten joku jolla aion lähteä pois kotoa. Farkkuja ei tulisi mieleenkään pitää kotona, kun haluan pitää kotivaatteet erikseen. Tuntuu jotenkin puhtaammalta niin. Lisäksi farkut eivät ole kovin mukavat kotona, kun pidän aika tiukkoja farkkuja.

Yleensä mulla on kotona rennot vaatteet, toppi ja urheiluhousut, siis päivisin kun käyn postilla ja hengaan ulkonakin. Mutta sitten kun tiedän ettei ulkona tarvitse käydä, niin oon pelkissä alushousuissa 24/7, samoin mun mies. Meillä on vähän sellainen nudistikoti, kaikki tutut tietää että meidän oven takana pitää hetki odottaa ennen kuin me ehditään pukeutua :laugh: Ja juu, kyllä meikkaan lähes joka päivä =)

Yhteistyössä