Siis leikki-ikäiset? Meillä olis kohta yhdet häät ja mietin mitä tolle 3-vuotiaalle laitan..
mut jos on kauheen lämmin ilma ni tukehtuu kyllä neuleeseen laps.Alkuperäinen kirjoittaja chilitin:Joku neuleliivi on kans siisti kauluspaidan päälle
tai muuten vaan joku siisti neule jos ei kauluspaitaa tahdo laittaa
Ei missään nimessä farkkuja... Siistit suorat housut ja kauluspaita. Jos paita on valkoinen, niin sitten voi olla vielä rusetti ja liivi.Alkuperäinen kirjoittaja chilitin:Farkut tai muut siistit housut ja kauluspaita
Just näin. Kauluspaita voi olla myös lyhythihainen.Alkuperäinen kirjoittaja chilitin:Farkut tai muut siistit housut ja kauluspaita
Kuulostaa mahtavalle !Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:mulla on sellanen vanhanajan poikien puku tuolla sällillä ja siihen sopiva kagas lippis, liivi ja housut pellavaa ja ihanat sekä valkonen paitapusero alla hihat käärittynä.
Meillä kans pojalla tätä tyyliä juhlavaatteet aina olleet. Elloksen Theo&Paulinen mallistosta olen ostanut. Kesäksi on ollut niitä polvihousumittaisia pellavapökiäkin ja sitten on ihan pitkälahkeisia. Paitapuserot jotain vaarinkauluspaitaa ja liiviä (ei neuleliiviä) jne. Ja pellavalippis ollut kans.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Kuulostaa mahtavalle !Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:mulla on sellanen vanhanajan poikien puku tuolla sällillä ja siihen sopiva kagas lippis, liivi ja housut pellavaa ja ihanat sekä valkonen paitapusero alla hihat käärittynä.