Miten puet lapselle paidan ja housut alle 4 minuutissa!

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Ei oo todellista. Tai tietty toki tota tilannetta kuvattiin ja lapsi ties sen myös.

Meillä ei ikinä lapset tapelleet pukemista vastaan....
Emmä kyllä tollasta venkoilua tajuukaan.
Kyllä meillä ainakin on joskus tuollaista! Ja luulenpa että on monella muullakin :)

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kuvitelkaa että tuossa olisi toinen kaksosista: kun toista alkaa pukemaan niin ensimmäinen ehtii tuossa ajassa jo riisua itsensä! :LOL:
Meillä ei onneksi vielä kaksoset osaa ottaa vaatetta pois. :D Tai no hanskat, pipo ja housut joskus...

Ulos lähtiessä saattaa mennä tuntikin, ennen kuin päästään ulos. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Meillä tehdään näin: ensin vanhimmalle päälle (osaa itse) ja ulos, sitten toiselle pienemmälle ja suoraan pihalle, sitten viimeiselle vaatteet päälle. Tämä tietysti onnistuu vain jos on oma piha minne ne uskaltaa laittaa keskenään.

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Meillä tehdään näin: ensin vanhimmalle päälle (osaa itse) ja ulos, sitten toiselle pienemmälle ja suoraan pihalle, sitten viimeiselle vaatteet päälle. Tämä tietysti onnistuu vain jos on oma piha minne ne uskaltaa laittaa keskenään.
Me asutaan kerrostalossa, joten ei onnistu. :/ Onneksi 5v pukee itse ja kohta 3 vuotta täyttävä osaa myös laittaa jotain päälleen. Kaksoset 1,5v taas eivät. Ja usein on ulkovaatteita hukassa, niitä sitten etsitään samalla, kun lapsi tai pari hermostuu... Pitäs järjestää paremmin vaatteiden säilytys. :D

Yhteistyössä