A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hml:Ei auta. Tehokkain/ainoa konsti on varmaan nielurisojen poisto, mutta sen seurauksena saattaa sitten tulla äänen käheytymistä ja kurkkukipuilua.
Proppuja voi yrittää kalastella hammasharjan varrenpäällä, mutta tällä kotikonstilla niitä on mahdotonta saada pois kokonaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hh:mikä on proppu?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hh:mikä on proppu?
sellasia valkoisia palleroita joita kertyy kitarisoihin, haisevat niin saakutin pahalle:x
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hh:mikä on proppu?
sellasia valkoisia palleroita joita kertyy kitarisoihin, haisevat niin saakutin pahalle:x
Alkuperäinen kirjoittaja apo:auttaako joku suuvesi? esim. sb 12
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Miten pystytte kaivelemaan nielussa? Mulla tuppaa tulemaan oksu pelkästään takahampaiden harjauksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja viersa:Mulle lääkäri sanoi, että vaikka nielurisat poistettaisiin, nin ongelma ei häviä.. Kurkussa kuulema on lisäksi (ainakin) yksi risa lisää ja ongelma siirtyy sinne, sieltä niitä ei kyllä saa kaivettua mitenkään pois.. Komadoraudalla on kätevä kaivaa niitä, mulla ainakin ne tekee sellaisa onkaloita, joissa se proppu sitten on, yäk!